Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] gaźnik
Autor Wiadomość
Kazek Offline
Easy Rider
*


Liczba postów: 146
Imię: Kacper
Skąd: RKR
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
gaźnik
cześć
Pytanko: warto założyć do komarka 2350 taki gaźnik ( czy zwiększy osiągi albo coś...)?


Załączone pliki Miniatury
   

"Patrz jak mocno kopci, weź kur*a zapłon lepiej ustaw."

Garage:
Romet Komar 2350 - mój przewoźnik
Romet 50 T1 - w remoncie
10-07-2014 12:29:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Kazek Offline
Easy Rider
*


Liczba postów: 146
Imię: Kacper
Skąd: RKR
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: gaźnik
pytam,bo nie wiem czy sobie taki założyć Tongue

"Patrz jak mocno kopci, weź kur*a zapłon lepiej ustaw."

Garage:
Romet Komar 2350 - mój przewoźnik
Romet 50 T1 - w remoncie
15-07-2014 20:30:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: gaźnik
CHINOLLL!
Poszukaj oryginalnego ruskiego a będzie ci lepiej chodził

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
16-07-2014 00:00:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
miszcz Offline
Nowy
*


Liczba postów: 43
Imię: Igor
Skąd: Żnin/Mogilno
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: gaźnik
Co do s38 z k60b mam rosyjski oryginalny i muszę napisać, że jest trochę problemów z tym gaźnikiem zanim zacznie działać jak należy. Primo: jeśli chcesz założyć z filtrem stożkowym to musisz się liczyć z okropnym hałasem z gaźnika. Secundo: jeśli już się zdecydujesz na filtr stożkowy to fabrycznie ustawiony poziom paliwa w komorze pływaka jest za niski i się szybko silnik zdusza, ale jeśli zwiększysz poziom paliwa to się zaworek nie zamyka i z gaźnika jak stoi nieodpalony to leci paliwo z uszczelki na komorze pływaka. Ogólnie szerokość tej uszczelki to jakaś kpina i ciężko to do kupy dobrze złożyć. Co do osiągów i spalania na takim ustawieniu to prędkość maksymalna wzrasta(45km/h przy przełożeniu 12/35)- wkręca się podczas jazdy na wyższe obroty, nie wiem jak ze spalaniem bo tylko wczoraj tak ustawiłem; ale brakuje mocy przy niskich obrotach. Silnik musi się dobrze rozgrzać aby móc wyłączyć ssanie bo inaczej się udusi.
Do tej pory jeździłem na fabrycznym poziomie paliwa w komorze pływaka ale przesłaniałem około 3/4 wlotu gaźnika cienką szmatą, co powodowało iż się nie dusił miał mocniejszy start spalanie dokładnie 51km/l ale też prędkość maksymalna na prostym płaskim odcinku 40km/h.
Wczoraj dorobiłem stożek łączący gaźnik z rurą dolotową z pod siodełka (narazie kartonowy ale to prototyp) i dziś będę testował to rozwiązanie ale wpierw muszę się jeszcze z uszczelką komory pływaka pobawić, żeby jakoś lepiej ją ułożyć.
A i jeszcze mogę dodać iż trochę ciężko mi się go odpala. Jak miałem splanowany cylinder i podniesiony na podkładce aluminiowej o 2mm to znacznie lepiej się sprawował na tym gaźniku, a że teraz mam nowy wał ZMD, tłok ZMD, i cylinder mało używany ZMD to nie chcę go przerabiać, bo sprężanie ma bardzo dobre.
30-07-2014 10:09:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo miszcz za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Dzisiaj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 34
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: pitus74
Dzisiaj 16:38:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 1162
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4486
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 14:13:48
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 411
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Dzisiaj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 104
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Dzisiaj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 576
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:40:01
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 935
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Dzisiaj 09:39:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 55
Paliwo owiane legendom
Ostatni post: Mityczny Kacperek
Wczoraj 22:59:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 425
Siema
Ostatni post: Nikodem_ek510
Wczoraj 14:23:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 450
ogar 205 023 mało mocy
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 12:09:13
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 469
Zapłon CDI
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 279
Nierówna praca silnika
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 08:59:23
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 130
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: zaz
19-05-2024 23:38:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 82

Reklama