Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
[FAQ] Ślizganie i ciągnięcie sprzęgła - przyczyny i rozwiązanie
Autor Wiadomość
kamil97 Niedostępny
Początkujący


Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
Post: #1
[FAQ] Ślizganie i ciągnięcie sprzęgła - przyczyny i rozwiązanie
Ślizganie, czy ciągnięcie sprzęgła może być spowodowane złym olejem, tarczami lub po prostu samą regulacją sprzęgła.

Jeśli regulacja nie pomaga należy zwrócić uwagę na rodzaj oleju.
Oleje przeznaczone do tych silników są podane w temacie: Jaki olej do silnika ?

Czasami powodem są tarcze sprzęgłowe:
Należy pamiętać, że w przypadku nowych tarcz muszą zostać one zatopione w kąpieli olejowej na 24h przed ich założeniem. Jeśli tego nie zrobimy spalimy tarczę. Czasami sprzęgło może działać nieprawidłowo, gdy tarcze nie są odpowiednio założone. Należy na to zwracać dużą uwagę przy składaniu sprzęgła.

Jeśli wszystko mamy sprawdzone należy porządnie wyregulować sprzęgło. Regulacji dokonuje się na lince przy klamce jak i dojściu linki do wodzika.

Uwaga!! Niektóre linki sprzęgła teraźniejszej produkcji bywają za długie. W takim przypadku należy zastosować dystanse na lince lub wymienić linkę na inną.


Jeżeli wkradł się błąd, czy coś zostało pominięte lub chcesz dodać coś konkretnego do tematu proszę o wiadomość PW do moderatora.

Moja skoda octavia I 1.8 SLX
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2013 22:18:35 przez Semmao.)
12-11-2013 19:56:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[+] 1 osoba postawiła piwo kamil97 za ten post.
Reklama
Wątek zamknięty 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10594
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 563
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 110
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 168
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16282
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 127
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 202
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 211
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 176
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1098
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 139
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 126
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17748
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1178
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
20-04-2024 20:09:48
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 16591

Reklama