Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Przełączanie biegów i sprzęgło
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony
Liczba postów: 2,365
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
Przełączanie biegów i sprzęgło
Tak mnie zastanawiał ten zgrzyt w skrzyni, kiedy wrzucam jedynkę (z postoju). Z odnalezionych informacji wywnioskowałem, że musi sobie letko zgrzytnąć Jest to prawdą?
Drugie pytanie - jak wrzucę jedynkę (na wyłączonym silniku) i wcisnę sprzęgło, to gdy chcę się odepchnąć to trzyma mi na biegu. Dopiero po chwili sprzęgło tak jakby zaskakuje. Jest to normalne?
Kolejne pytanie - gdy pędzę i nagle zahamuję (nie "awaryjnie", tylko np. przed skrzyżowaniem chcę się zatrzymać), to powinienem po kolei redukować biegi czy na sprzęgle dojechać do skrzyżowania i dopiero wtedy zmienić na luz/jedynkę?
|
|
26-09-2012 22:08:29 |
|
|
Marwerick
Mechanik
Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
|
RE: Przełączanie biegów i sprzęgło
no najgorsze są segery a na spręzynki w sprzegle to niektórzy mają klucz-patent na nie
tu text z innego forum skopiowany:
wez jakiś cienki płaskownik przetnij w nim rowek na grubość tego bolca od kosza płaskownikiem dociągasz sprężyne w dół zakładasz na bolec podkładke i zabezpieczenie musisz użyć trochę siły
albo tak :
http://images43.fotosik.pl/326/dee27e8b226ab2d6med.jpg
|
|
28-09-2012 18:46:03 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|