Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Autor Wiadomość
grissley Online
Kombinator
*


Liczba postów: 154
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Temat teoretyczny.
Są takie 3 zestawy tuningowe u jackmotorsa:

1. https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19
2. https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19
3. https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19

Ceny zostawmy na razie na boku - są masakryczne, a przecież jeszcze gaźnik, wydech, głowica i robota...

Z tego co piszą to na pierwszych dwóch realne jest uzyskanie (pod warunkiem zmiany gaźnika, wydechu i CDI) 12-13 KM, a na trzecim zestawie: 8-9KM.
Wydaje mi się, że 12-13KM w Ogarze, przy jego zawieszeniu i hamulcach to i tak za dużo, a dodatkowo pewnie zmieliło by skrzynię, zębatki i sprzęgło. No i wyglądałoby to mocno nieseryjnie przez membramę.
Ale takie 8-9KM (a niech i 7KM) to też byłby "potwór", a nadal seryjny wygląd. Pytanie - czy ktoś kiedyś widział to zamontowane? Ktoś wie, jak to się sprawuje? I jak z trwałością tego ("produkt polski, przeróbka jack" - jakoś to nie brzmi mocno wiarygodnie, a już tym bardziej przy tej cenie)?
I czy jest ktoś kto takie rzeczy daje radę całościowo ogarnąć, jakby mu zlecić (trzeba by np roztaczać kartery)?

*************
Mój Ogar 200
21-11-2025 03:57:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 642
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
a ten dalej w to brnie... nie zrobisz ścigacza z jafki już pisałem - wymaga to wiedzy i umiejętności na pierwszym miejscu i dopiero środków finansowych (duzych ilości) na drugim, po co ty kupiłeś te pierdziawke jak miałeś jakies 750cc z tego co pamiętam?

nawet jeśli by sie jakimś cudem udało sparować ten kosmiczny cylinder z karterami, które koniecznie trzeba roztoczyć, to myślisz ze wygodnie by sie tym jezdziło jako daily - do pracy czy do sklepu? otóż nie - tak samo jak niewygodnie by sie jezdziło do pracy Yamahą R1 czy innym CBR1000
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2025 10:08:13 przez Bob_Harley.)
21-11-2025 10:05:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
łogór 200 Offline
Ostatni ch#j Polski
*


Liczba postów: 716
Imię: Tomek
Skąd: Małopolska
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Tuning to proces wykonywany etapami podparty solidnymi regulacjami i dostrajaniem,to nie jest p&p wymieniam cylinder reszte olewam i przyrost mocy i koniec


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

K:A ja jestem durnym osłem, Tak?
J:Tak
J:Ostatnim ch... Polski To ci mogę zapowiedzieć.

„Każdy człowiek musi w jakiś sposób żyć, nie jak to się mówi byle jak”
21-11-2025 11:03:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grissley Online
Kombinator
*


Liczba postów: 154
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
(21-11-2025 10:05:40)Bob_Harley napisał(a):  
a ten dalej w to brnie... nie zrobisz ścigacza z jafki już pisałem
(21-11-2025 10:05:40)Bob_Harley napisał(a):  nawet jeśli by sie jakimś cudem udało sparować ten kosmiczny cylinder z karterami, które koniecznie trzeba roztoczyć, to myślisz ze wygodnie by sie tym jezdziło jako daily - do pracy czy do sklepu?

Po to m.in. założyłem ten wątek, żeby się dowiedzieć. Natomiast jakoś nie widzę nic abstrakcyjnego w założeniu, że już samo zwiększenie pojemności o 40% mogłoby poprawić komfort dojazdów do pracy i po bułki. Przecież wiadomo, że nie chodzi o tworzenie "wyścigowego" potwora, a o jedynie o trochę więcej elastyczności i mocy.

A brnę bo lubię - co wy macie za problem z wymianą doświadczeń albo analizowaniem opcji? Przecież napisałem, że wątek jest teoretyczny.


(21-11-2025 10:05:40)Bob_Harley napisał(a):  po co ty kupiłeś te pierdziawke jak miałeś jakies 750cc z tego co pamiętam?

Bo mam do niej sentyment, a moje 750 do miasta się zupełnie nie nadawało.

(21-11-2025 11:03:32)łogór 200 napisał(a):  Tuning to proces wykonywany etapami podparty solidnymi regulacjami i dostrajaniem,to nie jest p&p wymieniam cylinder reszte olewam i przyrost mocy i koniec

No ale to nie jest wątek "czym jest tuning" - jest o tym, czy ktoś wymieniał (albo zna kogoś kto wymieniał, albo chociaż coś wie...) cylinder/tłok na 70c, a jeśli tak to z czym jeszcze (oprócz samej wymiany) się to wiązało i jakie były efekty.

*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2025 13:22:36 przez grissley.)
21-11-2025 13:21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 642
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
poza tym jak juz mamy być sprawiedliwi to olbrzymi problem był z tym żeby zalożyć niehomologowaną żarówkę do lampy, ale wrzucić cylinder o poj. 70cc co jest całkowicie niezgodne z prawem to już OK tak? u siebie wrzuciłem do jafki cylinder 60cc z portingiem z Jackmotors i faktycznie troche sie poprawiły osiągi, na tyle że dało sie przyjemnie jeździć np. używać dość niskich obrotów zeby sobie pyrkać 50kph po wiejskiej drodze i czasem troche rozkręcić ten Czechosłowacki wynalazek zeby i te 65kph złapać na prostym odcinku. Ale takie daleko idące modyfikacje typu cylinder 70cc, głowica słoneczko, gaźniki wymyślne i układy wydechowe sprawią że MOIM ZDANIEM ten sprzęt bedzie tylko bardziej uciążliwy w użytkowaniu np. poprzez głośny tłumik, bo zeby to wtedy jechało to nie oszukujmy sie tłumik będzie głośny, do tego pewnie tylko na danym zakresie obrotów sie bedzie dobrze jechało, spalanie pewnie wzrośnie kilkukrotnie itd. itd. Jeśli chcesz mieć maszynke zeby sie na niej powydurniać jak np. Pavel Ragnar na swojej jafce na YT, to jak najbardziej mozna ale trzeba wiedziec co z czym, natomiast do zwykłego przyjemnego uzytkowania na codzień to mowie: max sobie wrzucić ten cylinder 60cc z Jackmotors (ja dalem za niego 2 lata temu 400PLN) i wyregulować/wyczyścić wszystko jak należy a gwarantuje ci że na zębatce 13z bedziesz sobie spokojnie leciał 60kph, ale pewnie podobny efekt osiągnie sie na oryginalnym cylindrze 50cc np. po szlifie i na dobrej jakości tłoku
21-11-2025 14:57:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grissley Online
Kombinator
*


Liczba postów: 154
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
(21-11-2025 14:57:07)Bob_Harley napisał(a):  poza tym jak juz mamy być sprawiedliwi to olbrzymi problem był z tym żeby zalożyć niehomologowaną żarówkę do lampy, ale wrzucić cylinder o poj. 70cc co jest całkowicie niezgodne z prawem to już OK tak?

No tak Wink Po pierwsze - cylinder 70cc nie oślepia więc trudniej się zorientować, a po drugie akurat tutaj gdzie mieszkam nie jest nielegalny.



(21-11-2025 14:57:07)Bob_Harley napisał(a):  u siebie wrzuciłem do jafki cylinder 60cc z portingiem z Jackmotors i faktycznie troche sie poprawiły osiągi, na tyle że dało sie przyjemnie jeździć

A widzisz. Czyli u siebie coś podobnego zrobiłeś, a innym nawet teoretyzowanie wypominasz! Wink
A czy przypadkiem to nie Ty gdzieś pisałeś, że po jakimś czasie poprawa zniknęła i już nie jeździ tak dobrze? Gdzieś mi chyba mignęła taka opinia, tylko właśnie nie jestem pewien, czy to byłeś Ty.


(21-11-2025 14:57:07)Bob_Harley napisał(a):  Ale takie daleko idące modyfikacje typu cylinder 70cc, głowica słoneczko, gaźniki wymyślne i układy wydechowe sprawią że MOIM ZDANIEM ten sprzęt bedzie tylko bardziej uciążliwy w użytkowaniu np. poprzez głośny tłumik, bo zeby to wtedy jechało to nie oszukujmy sie tłumik będzie głośny, do tego pewnie tylko na danym zakresie obrotów sie bedzie dobrze jechało, spalanie pewnie wzrośnie kilkukrotnie itd. itd.


No, ale to jest gdybanie. Nie wiem, dlaczego musiałoby tak być - są motorowery i motocykle 80ccm czy 125ccm i wcale nie są głośne ani nie palą 10l/100. Więc na logikę, to tak jak piszesz być może ale wcale nie musi.
Chciałem się dowiedzieć jak jest w rzeczywistości, na tych konkretnych zestawach - ktoś to chyba kupuje, skoro mają w ofercie (?).
Z mojego punktu widzenia - to jest o 40% większa pojemność. Niech spalanie, moc i moment obrotowy zwiększą się o równe 40% w każdym zakresie, to byłby świat i ludzie i biorę w ciemno (tzn nie biorę chyba bo jednak cena zabija, ale teoretyzujemy przecież).


(21-11-2025 14:57:07)Bob_Harley napisał(a):  do zwykłego przyjemnego uzytkowania na codzień to mowie: max sobie wrzucić ten cylinder 60cc z Jackmotors (ja dalem za niego 2 lata temu 400PLN) i wyregulować/wyczyścić wszystko jak należy a gwarantuje ci że na zębatce 13z bedziesz sobie spokojnie leciał 60kph, ale pewnie podobny efekt osiągnie sie na oryginalnym cylindrze 50cc np. po szlifie i na dobrej jakości tłoku

Na moich górkach nawet na zębatce 11 brakuje elastyczności (ale na prostej leci 58, jak się długo rozbuja). A co dopiero na 13.
Prędkości maksymalnej aż tak bardzo mi nie brakuje - nie pogardziłbym jakimiś dodatkowymi 5 czy 10kmh, ale ten brak elastyczności i wachlowanie biegami najbardziej mnie wkurzają.
Cylinder 60cm - ma swoje plusy, bo nie wymaga dodatkowych przeróbek. Gdyby to był jakiś "porządny" cylinder i tłok to można by rozważać, ale z drugiej strony różnica nie jest jakaś duża, a ja nie muszę wymieniać. Robić niekonieczny remont tylko po to, żeby wymienić cylinder na 60tkę to bez sensu. No i opinie o jakości zestawu są różne.

Nie ma też na forum prawie niczego o podkowie np - a podobno to robi sporą różnicę. No ale to już kolejny temat.

*************
Mój Ogar 200
21-11-2025 16:04:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 642
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
to dodam tylko jeszcze tyle że coś źle zrobiłeś/wyregulowałeś skoro na 11z ci nie chce jechać, fakt powiedziałem kiedyś że po jakimś 1000km czuć pewne pogorszenie ale na chwile obecną obstawiam że to gaźnik nie dość że marnej jakości to jeszcze ten pierdzielony Jikov, teraz po swapie na PZ19 jest od razu lepiej, niemniej na 13z jeździło się bardzo dobrze dopiero wieksze górki redukcja na 2 bieg i 40kph pod te górkę bez problemu, potem 12z bo Góry Świętokrzyskie to jednak teren pod taką zębatkę i spokojnie idzie wyciągnąć 60kph bez jakiegoś wielkiego rozpędu- ot trzeba więcej gazu dać i jedzie, nawet taki uzytkownik Spaceman co sie kiedys mocno na forum udzielał w temacie Ogara 200 robił 200kilometrowe wycieczki bez problemu na zębatce 13z i to na fabrycznym zestawie z dołożonym tylko CDI (dość topowym swoją drogą), i ilekroć widze te "stuningowane" jafki czy ogary to mi sie słabo robi ze wzgledu na te albo wystające filtry powietrza, albo jakieś dziwnie zamontowane w bok gaźniki, wydechy odstające nienaturalnie od ramy etc. a jak już wspomniałem bez tego typu udziwnień sie nie obejdzie jak chcesz go tak rasować, no chyba że tylko cylinder 60cc to OK. Niemniej - reasumując, Ogar 200 na fabrycznej konfiguracji, czyli cyl 50cc i EWENTUALNIE zmieniony gaźnik na coś współczesnego powinien bez problemu jechać na zębatce 12z
21-11-2025 19:55:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,927
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
tu masz mapę:
https://i.imgur.com/H9KPxye.jpg

tu masz dyfuzor
http://images33.fotosik.pl/303/167d9bda8d861576.jpg

głowicę planujesz do squisha 0.8mm

gaznik dellorto 19 lub pochodny

i gra gitara
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2025 20:22:39 przez Norweski Zomowiec.)
21-11-2025 20:21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
tramwajarz Offline
Król Śmieciarek xd
*


Liczba postów: 2,205
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #9
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Ja już z tego wyrosłem ,w szczególnosci cen tych tjuningowych zestawów,w tej cenie kupujesz byle jaki chinski skuter 2t ,wkłądasz tam 70 i w cenie tego cylindra starczy na gaznik ,moze i wydech i to jest najfajniejsze

Romet 50-T1 1979
Romet Sport 1986
Malagutti Crosser 50 1995
21-11-2025 21:17:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Online
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,827
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Ale Ty masz z tym Ogarem i tak coś nie tak, bo z tego co pisałeś to on dalej nie ma mocy seryjnej a przecież ma ulepszenia

Ps.Tramwajarz, zadam pytanie poza tematem, widziałem na YT twój filmik z cylindrem Moretti, czy na nim miał swoją normalna moc i ile km zrobiłeś ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2025 23:20:56 przez romek.)
21-11-2025 23:20:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grissley Online
Kombinator
*


Liczba postów: 154
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
(21-11-2025 23:20:07)romek napisał(a):  Ale Ty masz z tym Ogarem i tak coś nie tak, bo z tego co pisałeś to on dalej nie ma mocy seryjnej a przecież ma ulepszenia

No właśnie nie wiem czy nie ma seryjnej. Może ma a ja wymyślam.
Po zakupie zaprowadziłem go do Radomia do Piotrka O. W drodze "tam" tracił parę przy najmniejszym wzniesieniu na trójce, swoją drogą. Piotrek m.in. poprawił ustawienie zapłonu (było o 1mm za wcześnie), naprawił rozklekotane sprzęgło, wymienił tłok 3 pierścieniowy na 2p, zrobił porting, skrócił kolanko (było długie) i wg niego śmiga.
Więc może on ma tę moc seryjną, a nawet ciut więcej.
Póki nie ma "fałd" to jest spoko. o ale u mnie są, a ja nie ważę 60kg w dodatku Wink

*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2025 03:05:17 przez grissley.)
22-11-2025 03:04:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,927
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #12
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Sprawdź dokładnie ten porting co zrobił...a najlepiej sprawdz czy wszystkie kanały się otwierają w DMP tłoka, zdejmij cylinder i porób zdjęcia jak wyglądają wszystkie kanały, drożność przelotowych, a nawet karterów, czy zlikwidowane są progi


a jak nie , to kup sobie ten zestaw za 1600zł RolleyesBig Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2025 18:20:19 przez Norweski Zomowiec.)
22-11-2025 18:19:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grissley Online
Kombinator
*


Liczba postów: 154
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #13
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Pomysł na sprawdzenie portingu ogólnie słuszny, ale jest kilka "ale":

1. Tylko raz w życiu ściągałem cylinder z silnika i było to sto lat temu. Musiałbym mieć jakieś filmiki instruktażowe, nie wiem też, jak z narzędziami/częściami (jednorazowe uszczelki? Coś do wepchnięcia tłoka, żeby się pół dnia nie męczyć? Strzelam).
2. Piotrek to ogólnie porządna firma, jeśli więc mój ogar faktycznie niedomaga i nie są to tylko moje wygórowane oczekiwania, to w pierwszej kolejności szukałbym gdzie indziej. Chociaż nic mi zasadniczo już nie przychodzi do głowy.
Może to zjawisko z manetką gazu której kręcenie przynosi efekt tylko przez pierwszą połowę obrotu jest jakąś wskazówką? Bo poza tym to już chyba tylko tłumik jest nietknięty...

A propo zestawu za 1600 - tego nawet w teorii nie rozważałem, z powodów wyłuszczonych w pierwszym wpisie. Jak już to ten za tysiaka...

*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2025 20:13:22 przez grissley.)
22-11-2025 20:10:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 642
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #14
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
żadna filozofia cylka zrzucić - odkręcasz 4 nakrętka na głowicy i zejdzie palcami, potem tylko uszczelkę pod cylinder daj nową, chyba że tej nie naruszysz, można leciutko posmarować silikonem żeby lepiej doszczelnić (tylko tak zeby sie firanki nie porobiły z silikonu i to jeszcze czerwonego xD)

a przy zakładaniu pierścionki sie ściska palcami przez te okna w tulei cylindra, też proste jak drut w kieszeni
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2025 21:16:24 przez Bob_Harley.)
22-11-2025 21:15:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,927
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
Jeśli masz obawy ze zdejmowaniem cylindra, to co to będzie przy portingu tłoka, dla poprawy otwarcia całego okna Blush
23-11-2025 00:46:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
"Tunink" rometa 50t1
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 13:23:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 343
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 12:56:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 12
kupię magneto do silnika ...
Ostatni post: zmd-52
Dzisiaj 11:52:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 138
Stacyjka do starego romet...
Ostatni post: Elektronik
Dzisiaj 04:15:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 81
Biegi komar 2320
Ostatni post: romek
Dzisiaj 02:28:57
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 70
Lagi motorynka a kadet
Ostatni post: romek
Dzisiaj 02:23:21
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 165
Identyfikacja roweru Rome...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 02:03:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 47
Który z tych wałów korbow...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:17:11
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 402
Wigry 2 1975
Ostatni post: wigryman
24-11-2025 22:36:15
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 706
rama motorynka
Ostatni post: Piotrekdriver1
24-11-2025 22:34:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 183
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Toma
24-11-2025 17:21:22
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 26122
Unoszące się ramie torped...
Ostatni post: michalll@onet.com.pl
24-11-2025 11:07:57
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 259
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
24-11-2025 02:34:57
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 11346
Jackmotorsowe zestawy tun...
Ostatni post: grissley
23-11-2025 23:13:47
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1078
jak złożyc automat zmiany...
Ostatni post: składakowcy
23-11-2025 23:00:59
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 260

Reklama