|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
| Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 33
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
(14-10-2025 11:59:07)Dinozaur napisał(a): Czesc, a moze - 'wywal to w cholere' i zamontuj zwykly zaplon 'platynkowy', tylko poszukaj takiego, ktory ma 'mloteczek' ze slizgiem z tekstolitu [ brazowe tworzywo z wloknami szklanymi w strukturze ], a nie taki zwykly - 'polietylenowy'..?
Przeciez taki standardowy zaplon / powinien bezproblemowo wytrzymywac do 7 - 7,5 tys. obr./min. - tylko trzeba znalezc na tyle dobry uzywany, zeby nie mial luzow na osce mloteczka i zeby wszystko w nim funkcjonowalo prawidlowo...
Pozdrawiam.
W sumie to nie wrócę do zwykłego zapłonu, bo wszystko mam już porobione pod aku, a do tego są dołożone kierunkowskazy i stopy...
Jeśli ktoś używa jakiegoś CDI to proszę o info, będę brał pod uwagę ewentualną zmianę na inny twór, ale chcę wsadzić coś sprawdzonego, coś co natłukło trochę KM. Mam coś na oku, recenzje jakieś są, ale może znajdą się inne propozycje.
|
|
| 22-10-2025 09:06:28 |
|
|
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 33
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
Panowie nadmienię, że po wymianie cewki moduł zrobił już ponad 200 KM i jest ok. Ostatnio bez problemów na raz 50 KM łyknął bez zająknięcia tak więc jestem dobrej myśli.
Udało mi się też dostać oryginalną głowicę, która ewidentnie jest płytsza od wcześniejszej, którą miałem firmy CX. Skoro więc głowica płytsza to squish powinien się poprawić, ale ciężko stwierdzić czy jest lepiej. Na razie jednak cały czas jeżdżę na tej oryginalnej.
Do tego dopiero teraz pochyliłem się nad kwestią zębatki zdawczej, bo wcześniej walczyłem z innymi bolączkami i nie było na to czasu. Odkąd kupiłem motór, to wszystko latało na 11z gdzie prędkość szczytowa wynosiła 64 kmh. Zmiana na 12z przyniosła wzrost prędkości szczytowej do 69 kmh. Czekam na zębatki 13 i 14, zobaczymy co będzie.
Podczas zabawy z zębatkami zauważyłem, że podczas kręcenia kołem na luzie czuć spory opór, ale nie na całej długości łańcucha. Łańcuch solidnie naciągnięty, jak trochę poluzuję to opór niewiele się zmniejsza. Koło wydaje się być ustawione prosto, z resztą próbowałem różnych ustawień. Tak być powinno czy coś jest nie halo?
|
|
| Dzisiaj 00:22:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|