Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
tomangelo
Uczeń

Liczba postów: 226
Imię: tomangelo
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Te silniki były robione pod Mixol i cokolwiek było w NRD, a tu dywagacje czy olej do współczesnych, precyzyjniejszych jednostek nie zatrze silnika?
Byle było tłuste i nie tworzyło więcej nagaru niż mocy. A czy to będzie Racing, Ultimate, Super, Duper, Hiper, Mega, Giga, Turbo, Burbo - wszystko jedno.
|
|
Dzisiaj 20:44:08 |
|
|
łogór 200
Ostatni ch#j Polski

Liczba postów: 697
Imię: Tomek
Skąd: Małopolska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Kazdy tu rzuca jakimiś markami motulami castrolami i tak dalej i tak dalej,a nikt nie zwraca uwagi jakie te oleje maja SAE,mixol S mial SAE 30 i taki olej ma być lany do smietnikow,a czy to jest syntetyk pol czy minerał to juz kwestia ile kto ma pieniędzy,wiadomo im lepszy olej tym lepiej ale ma spełniać swój podstawowy parametr czyli zapewnic odpowiednie SAE,
O takich rzeczach jak to czy olej jest do dozownika czy do sporządzenia mieszanki nawet nie wspomnę,
Wiec takie gadanie ze motul czy tam castrol albo „ajfon” jest lepszy nie ma tutaj najmniejszego sensu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wroć miał być mixol T a nie S,S ma SAE20 czyli lypa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A jesli brnąć w to dalej i spuszczać sie nad tym jaki olej do ogara 200 to zaden z wymienionych wyżej olej sie nie nadaje sie,bo w instrukcji od jawki zalecany olej to m2t o lepkości SAE40
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
K:A ja jestem durnym osłem, Tak?
J:Tak
J:Ostatnim ch... Polski To ci mogę zapowiedzieć.
„Każdy człowiek musi w jakiś sposób żyć, nie jak to się mówi byle jak”
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 21:58:41 przez łogór 200.)
|
|
Dzisiaj 21:48:02 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Miczix , 2 gości
|
|