| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Eksportowy Romet Chart 210
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		damian94 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 268 
Imię: Damian 
Skąd: Podlasie 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Eksportowy Romet Chart 210 
			 
			
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-06-2017 11:46:24 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Lagoon 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 575 
Imię: Michał 
Skąd: Płock 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Eksportowy Romet Chart 210 
			 
			
				Na Transoilu dużo ludzi jeździ i jest dobrze, sae 30 musi być bo inaczej tarcze lepi. U mnie też ślizgało, założyłem sprężynę z Charta 70 i fabryczne kartonowe tarcze i po problemie. Te korkowe to badziew, nawet w serii się kiepsko sprawują.  
Co do sprzęgła to niejaki Leśnik na innym forum kiedyś robił wkładki do sprzęgła z drewna (!), tylko że w jawce, i dobrze się to sprawowało, nie pamiętam już jaki gatunek, ale nie może być ani zbyt miękkie i chłonne ani zbyt twarde. Czyli buk, grab, sosna raczej odpadają, ktoś się odważy pocudować w Charcie?   
			 
			
			
 
Już nie chcę żadnych pilarek 
Witam! 
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW! 
 
 
 
https://www.facebook.com/porting.studio/
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-06-2017 02:06:47 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Marwerick 
 
 
		
			Mechanik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,866 
Imię: Zbigniew 
Skąd: rumia (GWE) 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Eksportowy Romet Chart 210 
			 
			
				 (25-06-2017 02:06:47)Lagoon napisał(a):  Na Transoilu dużo ludzi jeździ i jest dobrze, sae 30 musi być bo inaczej tarcze lepi. U mnie też ślizgało, założyłem sprężynę z Charta 70 i fabryczne kartonowe tarcze i po problemie. Te korkowe to badziew, nawet w serii się kiepsko sprawują.  
 
Co do sprzęgła to niejaki Leśnik na innym forum kiedyś robił wkładki do sprzęgła z drewna (!), tylko że w jawce, i dobrze się to sprawowało, nie pamiętam już jaki gatunek, ale nie może być ani zbyt miękkie i chłonne ani zbyt twarde. Czyli buk, grab, sosna raczej odpadają, ktoś się odważy pocudować w Charcie?   
a propo drewna w tarczach to u nas na forum już był temat ruszany 
 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=37835
a ja teraz obecnie jeżdzę na motul transoil w simosnie o sprawuję się doskonale nie ciągnie sprzęgło i biegi elegancko wchodzą
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-06-2017 02:12:41 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Lagoon 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 575 
Imię: Michał 
Skąd: Płock 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 25-06-2017 19:41:24 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		damian94 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 268 
Imię: Damian 
Skąd: Podlasie 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Eksportowy Romet Chart 210 
			 
			
				Now guess, who's back.   
Nawet nie wiem od czego zacząć bo trochę się pozmieniało no ale przygody też były nie powiem   
Chart wygląda w tej chwili tak:
  
I wydaje mi się że udało się z niego zrobić fajny "lekki motocykl" lol. Tarcza, silnik 70 itepe czyli przeróbki już znane na forum ale z innym podejściem? Chyba dobre określenie.
 
Ogółem, co się pozmieniało względem serii?
 
- hamulec tarczowy z przodu 
- tylne amorki od GN125 - większy skok i regulacja z taką samą długością amortyzatora 
- silnik 70cc 
- instalacja 12v 
- lampa H4 wesem - po tym jak drugi raz pospawało oryginalną oprawkę to wsadziłem to bo już parę lat walało się po kartonie   
- przełożenia 15/41 - 50 odczuła już zmianę zębatki tylnej, za to 70 zbiera się lepiej od 50 na aktualnych przełożeniach.
 
Kończę także składać drugi silnik i ten mam nadzieję będzie się dobrze spisywał bo motor prawie 100% ZMD. Odstępstwa od normy to korbowód Jasil oraz tłok ZT-Tuning (chyba Barikit jeszcze).
  
P.S. jak zmienić nazwę tematu?
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2024 22:08:23 przez damian94.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 26-05-2024 22:01:09 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |