Sam to kiedyś rzeźbiłem na podstawie jakiegoś zdjęcia.
Niestety wymiarów nie mam.
Tak jak napisał mike217, wkręt M3, najpierw przechodzi przez otwór w ramce lampy, a dopiero potem jest wkręcany w tą blaszkę. Gwint jest tylko na pojedynczym otworze.
Zawinięta, zagięta część blaszki ma być skierowana w stronę skorupy, a te 2 elementy kwadratowe blaszki, to takie dystanse do ramki.
Działa to tak mniej więcej jak zaczep, rozpórka gniazdka elektrycznego wtynkowego. Wkręcając wkręt M3 od strony ramki, przyciągamy blaszkę, a ona opiera się częścią zagiętą o skorupę i się trzyma.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
Udało mi się zamówić to "badziewko" i pogadałem z kolegą który ma WFMki, Junaka, i Ose bo podobno do tych motorów to szło. I zobaczymy czy faktycznie to jest to samo...
Kupa części tych samych przecież szła i do WSK, SHL i te więc nie zdziwił bym się jak by było to samo.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.