Majerana Ogarek stalowoniebieski
|
Autor |
Wiadomość |
Majerano
Technik

Liczba postów: 571
Imię: Przemek
Skąd: małopolskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Majerana Ogarek stalowoniebieski
Co mogło byćpowodem pęknięcia pierścienia?
W związu z tym ze korba wału mocno lata, zdecydowałem się na remont kapitalny silnika.
Przy rozbieraniu taki kwiatek wyszedł:
Części zamówione, zaraz sie Ogarka zreanimuje i będzie jeźdźił kolejne kilkanascie lat :helm
Kiedyś to były czasy! Teraz to w ogóle nie ma czasów!
____________________________________________________
Panie, romet musi kopcić!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2019 13:14:38 przez Majerano.)
|
|
18-08-2019 13:14:21 |
|
|
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,756
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Majerana Ogarek stalowoniebieski
A ja wciąż uważam, że ta "blokowana" skrzynia to lipa i pic na wodę. Po co komu byłoby zmieniac wielkośc trybów w silniku, szczególnie, że jawa robiła te silniki już głównie na eksport, bo od 83 (czyt. od wprowadzenia Ogara 200) w Czechosłowacji nie produkowano już Jawek 50 czy to 20 czy 23.
Mam też masę trybów luzem i żaden się od siebie nie różni.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
19-08-2019 01:06:58 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
rafi555 (08-19-2019)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|