Z Aprilia był taki problem traciła moc.. 
Ostatnio spawalem ogranicznik,  wspawal się źle przez co nie mogłem założyć pompki przedniego hamulca i walilo mi o wahacz. 
Zapłon musiałem kupić zapłon w lepszym stanie. 
Moto nie miało estetyki 
Widziałem po prostu zbyt dużo wad o których też zapomniałem na te chwile... 
Po zdjęciu cylindra decyzji była jeszcze nie do końca pewna



Nie mam pojęcia jakim cudem się to stal w każdym bądź razie da się z tym żyć nie wpływa znacznie na osiągi.. 
Problem okazał się w pewny warsztacie szlifujacym cylindry...
Znajomy mi warsztat pomógł mi pomierzyc w jakim stanie jest cylinder oraz ocenić stan nicasilu. 
Nicasil jest ok dziura da się żyć.... 
Tuleje jest tak nie równa ze kupie nowy tłok i na 100% go zatre 
W jednym miejscu 6 setek w drugim 3 setki raz nawet doszło do 8 setek... 
Honowanie można honowac cylinder ale. Maksymalnie po honowaniu zgubimy 2 setki ale to wciąż za mało 
Krótko mówiąc tłok był zbyt długo katowany..... 




Fakt faktem ze było silnik chodził jakoś jeździł. 
Wal odziwo się zachował w bdb stanie... 
Aprilia jeszcze będzie i to z pewnością 123 rotax wszystkich części od silnika ie zamierzam sprzedawać 
 
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Kris jeśli czegoś. Potrzebujesz pisz śmiało,  wyprzedawanie juz zacząłem nie. Da rady się cofnąć 
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka