Kupiłem sztrucla takiego niedawno. Opel Astra 2003 rok. Silnik 2.0 DTI, 101 km, 230 Nm. Byłem po nią w Wielkopolsce. Pierwsze wrażenia-myślałem, że będzie mocniejsze. Zrobiłem nią na razie malutko, bo tylko 350 km, ale ogólnie podoba mi się. Mocą nie grzeszy, ale ma fajną charakterystykę traktora Ogólnie jest git. Blacharka się nawet trzyma jak na Opla, zakonserwowana jest od spodu elegancko, motor wydaje się w dobrej kondycji. Asia jest w wersji Elegance:
-welurowa tapicerka
-halogeny przód
-elektryczne szyby przód, z tyłu korbotronik
-klimatronik (to, na czym mi najbardziej zależało)
-drewniane elementy wnętrza
-sterowanie radia z kierownicy
-elektryczne lusterka
-założony dedykowany podłokietnik
Cóż zdążyłem zrobić:
-ogarnąłem podłokietnik(latał jak dzik w kukurydzy)
-naciągnąłem linkę ręcznego
-umyłem wnętrze
-odpiąłem brzęczyk od otwartych drzwi, wkurwiał ponadprzeciętnie
Najbliższe plany:
-zrobić hamulce z tyłu, przycierają delikatnie(nieszczęsne zaciski Boscha...)
-wymienić olej i filtr oleju
-wymienić akumulator
Dalsze plany:
-lampy tył przyciemnione od OPC
-lampy przód czarne
-coś ze zderzakiem:albo mod tego albo jakiś fajny, może od OPC, ale drogi
-dokładka tylnego zderzaka
-lotka nad tylną szybę
-nagłośnienie, tył gra do bani, przód gra fajnie, ale niewygłuszony.
Chyba by było na tyle
Jeszcze jakieś tam zdjęcia i jedno z siostrą
Już nie chcę żadnych pilarek Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
Widać że zadbana, przyciski od klaksonu w ogóle nie zużyte Oj kolego, przejechałbyś się asterką z silnikiem 1.6 gaz to dopiero byś powiedział że to muł
A te silniki nie były czasem montowane w Vectrach B ?
A tak na marginesie, ile dałeś za nią
Stała za 7400 Ten sam silnik, z wtryskami nie ma żadnych problemów. Jedyne na co ludzie narzekają to pompa i sterownik, ale jak na razie wszystko ok. I to raczej dotyczy silnika DTL, czyli bez intercoolera, DTI jest mniej awaryjny
Siostra ma 1.6 8V 84 km benzyna no to zbiera się podobnie do mojej. Zobaczymy jak się bedzie spisywać
Już nie chcę żadnych pilarek Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
No, w końcu dobre auto na forum się pojawiłosię Ja tam na 1.6 16V 101 kunia nie narzekam. Od dołu trochę muli, ale jak już wejdzie ponad 2000 to ciągnie jak saszka Jakiej firmy podłokietnik? Bo też szukam, a te uniwersalne marketowce to nie przemawiają do mnie Zazdraszczam klimatronika
Tomek, też Cie denerwuje ten brzęczek po otworzeniu drzwi?
Jeszcze w najblizszej przyszłości wpadnie grill Irmschera i z czasem jakies aluski bym chciał. Od Vectry C GTS są fajne, ale 17 cali to i niski profil opony by musiał być bo przyciera :/ pewnie jakiś 16' będę musiał szukać, a te Irmschery się tak sobie prezentują. No nie wiem, czas pokaże
Już nie chcę żadnych pilarek Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
Temat przerabiałem - co do brzęczka to z nim jest problem dość istotny iż sam głośniczek wbudowany jest w multitimer wbudowany w skrzynkę bezpieczników. Usunąć się go za bardzo nie da, odpiąć też nie (przynajmniej w mojej wersji sterownika). Jeśli bardzo Cię on denerwuje jest możliwość zamiany krańcówki drzwi na tą z drzwi pasażera, wtedy będzie piszczał przy otwartych drzwiach pasażera nie kierowcy. Ja niestety pozbyć się go nie mogę, bo wszystko tworzy integralną całość, przez co przez wyeliminowanie sygnału na buzzer, centralny zamek działa ale tracisz opcję ryglowania drzwi (no chyba że tej opcji nie masz od początku ). Dlatego wybrałem mniejsze zło i wszystko pozostawiam jak jest. Zaklejanie otworów w skrzynce też nic nie daje, i tak piszczy i tak
Też czytałem sporo na ten temat właśnie, masz rację. Na razie pilot mi nie dzierży, bo baterii nie mam, ale zobaczymy czy będzie domykać po tym zabiegu. Ja zrobiłem to tak, że z czujnika z drzwi wypiąłem ten 1 przewód po prostu. Tracę dzięki temu też sygnał zapalonych świateł po otwarciu drzwi, ale raczej o tym pamiętam, wiec mi to nie przeszkadza.
Do tego radio siedzi niesamowicie, problem mam trochę z wyjęciem go, a nie chcę niczego połamać/uszkodzić.
Wczoraj znalazłem jeszcze zapalniczkę po Helmucie z jakimiś szwabskimi hieroglifami, pod panelem siedziała
Już nie chcę żadnych pilarek Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
dwie porządne obrane elektrody spawalnicze rozwiążą problem Aha, ewentualnie wykręć sobie najpierw schowek, wtedy masz dobre dojście do radia od tyłu, poodpinaj wtyczki i wtedy się z nim siłuj
Dzisiaj przy zdjętym schowku próbowałem to od tyłu wypchnąć i ni cholery. Śrubki wykręciłem z radia i nic. No nic, jak będę radio zmieniał to się bedę martwił, na razie inne wydatki Dzięki!
Już nie chcę żadnych pilarek Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.