Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szlif czy części. Komar 2352
Autor Wiadomość
marecki Offline
Nowy
*


Liczba postów: 107
Imię: Marek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Szlif czy części. Komar 2352
Witam. Otóż w moim Komarku zdałoby się zrobić szlif, ponieważ słabnie na drugim biegu, jest po prostu lekko zajeżdżony. I teraz pytanie do Was, co się lepiej według Was opłaca? Robienie szlifu obencego cylindra, dobranie tłoka i pierścionków czy po prostu wymiana na nowy tłok , cylinder, pierścienie no i sworzen. Tylko nie wiem jak to się ma do korbowodu - czy go można zostawić? Ceny szlifu są nie wiele tańsze od zakupu nowych części. Dodam, że silnik to "kwadraciak" dwubiegowy z biegami w nodze. Czekam na odpowiedzi i pozdawiam Smile
27-05-2015 14:15:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
ZaliXon19 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 123
Imię: Tobiasz
Skąd: Łiskonsi
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Szlif bd lepszym rozwiazaniem z powodu iż wykonanie nowych cylindrów daje wiele do zyczenia
27-05-2015 18:29:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ZaliXon19 za ten post.
dlugiLBN Offline
Lakiernik
*


Liczba postów: 698
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Szlif i oryginalne części,bo co Ci po szlifie jak będzie chiński tłok Undecided

Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla :F

I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE Big Grin

BMW E32
CIVIC EJ9

Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
27-05-2015 18:37:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo dlugiLBN za ten post.
Ziomek Edek Offline
Inspektor rowów przydrożnych
*


Liczba postów: 207
Imię: Łukasz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Tak jak koledzy wyżej. Aczkolwiek możesz kupić zestaw almotu. Dobra firma. Miałem ich cylindry w ogarze i w wsk. Dość dobre wykonanie brak efektu puchnięcia tłoka, same plusy. Znajomy ma w komarze cylinder almot i tłok almot, przejechał 10kkm, a cylinder w bdb stanie. Ja bym zrobił tak: kupiłbym nowy cylinder i zostawił stary na zapas. Jak któryś zajeździsz to zmiana i dalej jeździsz. Co do wału. Jak ma luz góra-dół lub któryś z czopów jest wytarty to oddaj do regeneracji. Luz na boki jest dopuszczalny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2015 19:31:07 przez Ziomek Edek.)
27-05-2015 19:25:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
marecki Offline
Nowy
*


Liczba postów: 107
Imię: Marek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Almot - dzięki za konkret, zapamiętam Smile Chyba własnie poszukam części nowych, ponieważ na 100% nie wiem czy nie było nigdy robionego szlifu już w owym Komarze, bo nie mam go od nowości, nawet od znajomego. Kupiony z "niewiadomą przeszłością" więc chyba pozostają częsci nowe.. Właśnie boję się o jakość, ale jeśli są jakieś sprawdzone to nie jest źle.
28-05-2015 11:29:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 12:23:40
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 9099
UWAGA TO JEST OSZUST - ...
Ostatni post: Marooo4
Wczoraj 22:10:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 13884
RE: UWAGA TO JEST OSZUST ...
Ostatni post: stqc
Wczoraj 19:13:00
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 195
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Fearevil
16-11-2025 16:23:27
» Odpowiedzi: 276
» Wyświetleń: 32222
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: romek
14-11-2025 16:58:01
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 70023
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
14-11-2025 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 612
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
13-11-2025 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 396
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
13-11-2025 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 179
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
13-11-2025 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 752
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 137
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6146
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 281
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 276
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 390
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10336

Reklama