Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Szlif czy części. Komar 2352 - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Dział: Romet Komar (/forumdisplay.php?fid=136)
+---- Wątek: Szlif czy części. Komar 2352 (/showthread.php?tid=35116)



Szlif czy części. Komar 2352 - marecki - 27-05-2015 14:15:07

Witam. Otóż w moim Komarku zdałoby się zrobić szlif, ponieważ słabnie na drugim biegu, jest po prostu lekko zajeżdżony. I teraz pytanie do Was, co się lepiej według Was opłaca? Robienie szlifu obencego cylindra, dobranie tłoka i pierścionków czy po prostu wymiana na nowy tłok , cylinder, pierścienie no i sworzen. Tylko nie wiem jak to się ma do korbowodu - czy go można zostawić? Ceny szlifu są nie wiele tańsze od zakupu nowych części. Dodam, że silnik to "kwadraciak" dwubiegowy z biegami w nodze. Czekam na odpowiedzi i pozdawiam Smile


RE: Szlif czy części. Komar 2352 - ZaliXon19 - 27-05-2015 18:29:48

Szlif bd lepszym rozwiazaniem z powodu iż wykonanie nowych cylindrów daje wiele do zyczenia


RE: Szlif czy części. Komar 2352 - dlugiLBN - 27-05-2015 18:37:57

Szlif i oryginalne części,bo co Ci po szlifie jak będzie chiński tłok Undecided


RE: Szlif czy części. Komar 2352 - Ziomek Edek - 27-05-2015 19:25:53

Tak jak koledzy wyżej. Aczkolwiek możesz kupić zestaw almotu. Dobra firma. Miałem ich cylindry w ogarze i w wsk. Dość dobre wykonanie brak efektu puchnięcia tłoka, same plusy. Znajomy ma w komarze cylinder almot i tłok almot, przejechał 10kkm, a cylinder w bdb stanie. Ja bym zrobił tak: kupiłbym nowy cylinder i zostawił stary na zapas. Jak któryś zajeździsz to zmiana i dalej jeździsz. Co do wału. Jak ma luz góra-dół lub któryś z czopów jest wytarty to oddaj do regeneracji. Luz na boki jest dopuszczalny.


RE: Szlif czy części. Komar 2352 - marecki - 28-05-2015 11:29:14

Almot - dzięki za konkret, zapamiętam Smile Chyba własnie poszukam części nowych, ponieważ na 100% nie wiem czy nie było nigdy robionego szlifu już w owym Komarze, bo nie mam go od nowości, nawet od znajomego. Kupiony z "niewiadomą przeszłością" więc chyba pozostają częsci nowe.. Właśnie boję się o jakość, ale jeśli są jakieś sprawdzone to nie jest źle.