Kupiłem go kilkanaście lat temu dokładnie w takim stanie jak jest teraz.
Z papierami, tablicami i aktualnym ubezpieczeniem.
Poprzedni właściciel posiadał kilka różnych sztuk i ostatecznie złożył sobie
z nich jeden. Biegi (2) zmienia się w kierownicy, kierownica podobno jest oryginalna.
Ciągle jest na chodzie i czasami zabieram go na przejażdżki po bezdrożach.
Do poprawienia z rzeczy technicznych jest jedynie elektryka oświetlenia.
Romet wymaga ogólnego odświeżenia w wolnej chwili... ale u mnie z czasem troche jest ciężko
Pozdrawiam
Krzysiek
Zdjęcia poniżej:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2015 17:25:35 przez Criss-topher.)
To jest Romet KOMAR 2361 zwany też ,,Sportem'' Rzeczywiście składak, silnik nieoryginalny, tłumik powinien być w chromie, inna kanapa i bagażnika nie powinno być. Ale baza nawet w miarę.
Zgadza się. Tłumik był chromowany ale poprzedni właściciel, wszystko
na co rzucał sie rudy, zamalowywał farbą okrętową i następnie na czarno.
Koła niestety potraktował tak samo - okrętowa i srebrol
K.
(04-05-2015 17:37:41)romek napisał(a): To jest Romet KOMAR 2361 zwany też ,,Sportem'' Rzeczywiście składak, silnik nieoryginalny, tłumik powinien być w chromie, inna kanapa i bagażnika nie powinno być. Ale baza nawet w miarę.
Taką kanapę można jeszcze gdzieś kupić?
Nie znam się za bardzo na tym modelu. Na Allegro jest ich kilka do wyboru.
Będę wdzięczny za drobną podpowiedź - chętnie przywrócę go do oryginału.
K.
(04-05-2015 17:37:41)romek napisał(a): To jest Romet KOMAR 2361 zwany też ,,Sportem'' Rzeczywiście składak, silnik nieoryginalny, tłumik powinien być w chromie, inna kanapa i bagażnika nie powinno być. Ale baza nawet w miarę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2015 18:07:21 przez Criss-topher.)
Tak wygląda oryginalna kanapa do Komara Sporta. Niestety dziś jest to dość rzadki i poszukiwany towar, więc znaleźć taką w dobrym stanie jest ciężko, a gdy się trafi to potrafi "trochę" kosztować. Ale myślę, że warto wydać trochę pieniędzy aby jednak przywrócić Komara do oryginału.
Silnik w Twoim komarze to 017. Oryginalnie był tam S38, okrągły silnik palony z kopniaka (starsze były na pedały ale to nie w Sporcie) i z dwoma biegami ręcznymi.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
Silnik zostaje bez zmian, kanapę chciałbym zmienić i odświeżyć go wizualnie.
Wszyscy namawiają mnie żebym go sprzedał... ale jakoś mi żal
Szkoda że czasu dla niego nie mam zbyt wiele...
K.
Dzięki za fotę, zacznę teraz takiej szukać
K.
(04-05-2015 18:33:46)Quake96 napisał(a):
Tak wygląda oryginalna kanapa do Komara Sporta. Niestety dziś jest to dość rzadki i poszukiwany towar, więc znaleźć taką w dobrym stanie jest ciężko, a gdy się trafi to potrafi "trochę" kosztować. Ale myślę, że warto wydać trochę pieniędzy aby jednak przywrócić Komara do oryginału.
Silnik w Twoim komarze to 017. Oryginalnie był tam S38, okrągły silnik palony z kopniaka (starsze były na pedały ale to nie w Sporcie) i z dwoma biegami ręcznymi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2015 18:51:25 przez Criss-topher.)
jak już robić, to na oryginał Silnik s38, długa kanapa, błotnik tył bez bagażnika. Obręcze chromowane 19" można dostać niedrogo, czy to chińskie zamienniki, czy używane oryginały w dobrym stanie.
Powodzenia !
Quake96 - 18-06-2013 22:49 -Cóż chciałeś Rometa to musisz się liczyć z wydatkami kamil97 - 22-10-2014 10:02 -Ano ,,Chciales rysia, musisz się liczyć z wydatkami" jurek_j - 25-04-2016 19:28 -chciałeś rometa, musisz się liczyć z problemami
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.