| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Ogar 200] Fabryczne narzędzia Ogar 200
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Legwan1989 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 218 
Imię: Arkadiusz 
Skąd: Słupsk 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200 
			 
			
				 (22-01-2015 19:54:24)Quake96 napisał(a):  Klucz do świec był chyba inny. Ja mam taki wielootworowy, nie mieszczący się w tym etui. 
Ten akurat był od czegos innego niz od Ogarów. w sumie sam nie wiem co miało ten klucz do swiec na wyposazeniu ale też taki mam   
W instrukcji obsługi Ogarów masz wyszczególnione pod pkt 6 - wyposazenie motoroweru: 
1. pompka 
2. szybkościomierz 
3. sygnał dźwiekowy elektryczny 
4. lusterko wsteczne 
5. komplet narzedzi: 
-klucz nasadowy 21/17 
-klucz nasadowy 13/10 
-pokretło 
-klucz wielootworowy 
-wkretak mały 
-wkretak duzy 
-pokrowiec na narzędzia
			  
			
			
 
_____________________________________________________ 
Co nieco o moim Ogarze 200: 
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-01-2015 23:42:21 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200 
			 
			
				 (22-01-2015 23:42:21)Legwan1989 napisał(a):   (22-01-2015 19:54:24)Quake96 napisał(a):  Klucz do świec był chyba inny. Ja mam taki wielootworowy, nie mieszczący się w tym etui. 
 
Ten akurat był od czegos innego niz od Ogarów. w sumie sam nie wiem co miało ten klucz do swiec na wyposazeniu ale też taki mam   
W instrukcji obsługi Ogarów masz wyszczególnione pod pkt 6 - wyposazenie motoroweru: 
1. pompka 
2. szybkościomierz 
3. sygnał dźwiekowy elektryczny 
4. lusterko wsteczne 
5. komplet narzedzi: 
-klucz nasadowy 21/17 
-klucz nasadowy 13/10 
-pokretło 
-klucz wielootworowy 
-wkretak mały 
-wkretak duzy 
-pokrowiec na narzędzia 
Tylko, że 200 nie miały instrukcji. Jak już to byłaby instrukcja od 50-T-1/T-3 albo 205. W sumie to raczej bez znaczenia, bo narzędziami się chyba nie różniły.
			  
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-01-2015 23:47:29 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200 
			 
			
				 (22-01-2015 23:47:29)Quake96 napisał(a):  Tylko, że 200 nie miały instrukcji. Jak już to byłaby instrukcja od 50-T-1/T-3 albo 205. W sumie to raczej bez znaczenia, bo narzędziami się chyba nie różniły. 
200 miały instrukcję, w formie specjalnej wkładki dołączanej do instrukcji T1 lub 205( zależności od okresu). 
 
O narzędziach nic tam nie ma, więc pewnie są takie same.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-01-2015 23:53:39 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post. 
		pawel_2540 (01-23-2015), Taśma (01-23-2015)
	 | 
 
 
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200 
			 
			
				 (22-01-2015 23:53:39)nie_mientki napisał(a):   (22-01-2015 23:47:29)Quake96 napisał(a):  Tylko, że 200 nie miały instrukcji. Jak już to byłaby instrukcja od 50-T-1/T-3 albo 205. W sumie to raczej bez znaczenia, bo narzędziami się chyba nie różniły. 
 
200 miały instrukcję, w formie specjalnej wkładki dołączanej do instrukcji T1 lub 205( zależności od okresu).  
 
O narzędziach nic tam nie ma, więc pewnie są takie same. 
O tym to wiem. Mam zarówno instrukcję do T-1/T-3 jak i te kartki dotyczące modelu 200. Ja mówię tutaj o pełnej instrukcji   
 (22-01-2015 23:53:44)Legwan1989 napisał(a):  Gdzieś w necie czytałem i widziałem ze dwusetki tez miały instrukcję. Ta samą co 205 z tym że była pieczątka 'Ogar 200' ale nie wiem czy w samej instrukcji była wzmianka o silniku Jawy czy cokolwiek o Ogarze 200. No ale to nie jest taki istotne   
Tak jak podał nie_mientki, do 200 dawali początkowo instrukcję od T-1/T-3 a później 205. W każdej były dodatkowe osobne kartki z uzupełnieniem specjalnie dla modelu 200.
			  
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 23-01-2015 00:03:13 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Kolo4x4 
 
 
		
			Młody Ogarowiec :D 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 422 
Imię: Mirosław 
Skąd: Turze Pole (RBR) 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 03-02-2015 23:43:52 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |