Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 4 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytania o pierścienie i silnik 017
Autor Wiadomość
Majonez2375 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 114
Imię: Adrian
Skąd: Leżachów
Pojazd: Inny
Post: #1
Pytania o pierścienie i silnik 017
Witam Big GrinD
Mój roman strasznie dzwoni a nawet się tłucze , jest to wina pierścieni i pytanie czy moge kupić same pierścienie ? bo tłok i cylinder ZMD w dobrym stanie jest ma 1928 km przejechane i jeszcze raz tyle pojeździ spokojnie tłok tez w dobrym .
A drugie pytanie to ile wyciągnie silnik 017 i jakie ma przełożenie bo komar kolegi ma 017 koła 19 i zębatke 38z,a ja 50 t-1 koła 19 i też zebatke 38z i mój ciągnie mierzone Gps 46 km a jego 48 , czy jak zmienie pierścienie to będzie szybszy ?? Wiem że głupio pytam ale dużo to zmieni wydrze na lekko ponad 50 ?? I jakie 017 ma przełożenie na skrzyni bo 50 t-1 ma 1:1 a 017 ??

Ps. Napis na tłoku "NB" to znaczy nominał no nie ? Big GrinD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2014 20:33:37 przez Majonez2375.)
10-09-2014 20:26:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Majonez2375 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 114
Imię: Adrian
Skąd: Leżachów
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
Widze że nie ma sensu użytkowanie nadal tego forum bo nikt juz o niego nie dba kiedyś jak coś napisaleś to miałeś ze 100 odpowiedzi wszyscy chcieli pomóc a teraz ciężko żeby 1 dostać ... Romet idzie do mechanika
11-09-2014 18:35:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,841
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
Jak się będziesz bulwersował to tym bardziej nikt nie pomoże...

Co do tematu to możesz dać same nowe pierścionki o ile cylinder jest w db/bdb stanie (bez rys bez progu itd)

PS Nie ma sensu odprowadzać do mechanika w tak błahej sprawie.

Jest:
Gb Street 09r.

Były:
Romet Komar 2351 Xr.
Romet Ogar 205 89r.
Kingway Łoś 08r.
Ogar 200 86r.
11-09-2014 19:06:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo DominiX za ten post.
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
troche cierpliwości przecież każdy musi coś w domu zrobić praca szkoła
oczywiście że można same pierścienie napewno coś mocy doda bo sprężanie się polepszy wymień i tyle czsem można pomyśleć troche
017 też ma 1:1 przełożenie tylko w t-1 są 3 biegi i jest to rozbite na 3
a czy nominał to weź suwmiarkę i zmierz 38.00mm to nominał

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2014 19:10:49 przez gincu99.)
11-09-2014 19:09:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo gincu99 za ten post.
Majonez2375 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 114
Imię: Adrian
Skąd: Leżachów
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
(11-09-2014 19:09:40)gincu99 napisał(a):  troche cierpliwości przecież każdy musi coś w domu zrobić praca szkoła
oczywiście że można same pierścienie napewno coś mocy doda bo sprężanie się polepszy wymień i tyle czsem można pomyśleć troche
017 też ma 1:1 przełożenie tylko w t-1 są 3 biegi i jest to rozbite na 3
a czy nominał to weź suwmiarkę i zmierz 38.00mm to nominał

Tak zrobie Big GrinD Mierzyć tam w rowkach czy normalnie Smile
Już wiem nb to Symbol nominowany tłok to jest takie cos jak 0,5 szlifu Big GrinD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2014 21:12:42 przez Majonez2375.)
11-09-2014 20:59:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
normalnie zmierz

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
11-09-2014 21:16:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #7
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
(11-09-2014 20:59:12)Majonez2375 napisał(a):  
(11-09-2014 19:09:40)gincu99 napisał(a):  troche cierpliwości przecież każdy musi coś w domu zrobić praca szkoła
oczywiście że można same pierścienie napewno coś mocy doda bo sprężanie się polepszy wymień i tyle czsem można pomyśleć troche
017 też ma 1:1 przełożenie tylko w t-1 są 3 biegi i jest to rozbite na 3
a czy nominał to weź suwmiarkę i zmierz 38.00mm to nominał

Tak zrobie Big GrinD Mierzyć tam w rowkach czy normalnie Smile
Już wiem nb to Symbol nominowany tłok to jest takie cos jak 0,5 szlifu Big GrinD
Nie, to jest "klasa" Bo dawniej nie koniecznie wszystko było idealnie i musieli jakoś podobierać różnice w tłokach i cylindrach dlatego stworzona klasyfikacje NA,NB,NC i tłok NA musi iść do cylindra z nominacją NA. Bo w uproszczeniu gdyby niedokładność wynosiła 10 to każda klasa miała swój max i min wytycznik w tym przykładnie NA (1-3) NB (4-6) NC (7-10)

Tak ja to rozumiem

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
11-09-2014 21:33:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo bartoszek5k za ten post.
Majonez2375 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 114
Imię: Adrian
Skąd: Leżachów
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
o to to :DDD o to mi chodziło Smile)
11-09-2014 21:52:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Dzisiaj 22:28:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 22:04:01
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 253
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 358
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 19:41:03
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 43
Siema
Ostatni post: Nikodem_ek510
Dzisiaj 14:23:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 428
ogar 205 023 mało mocy
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 12:09:13
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 456
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 09:08:07
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 894
Zapłon CDI
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 09:02:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 256
Nierówna praca silnika
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 08:59:23
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 110
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:38:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 61
Co to za rower?
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:44:07
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 79
Skorupa lampy przód komar...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 21:32:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 338
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 20:52:44
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 1201
Poszukuję wszelakiej doku...
Ostatni post: przemekprzybysz52
Wczoraj 12:22:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 328
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: jurecky
18-05-2024 22:16:31
» Odpowiedzi: 155
» Wyświetleń: 14460

Reklama