| 
		
	 
		
			| 
					Simson Sr 50 by LukaszzT1
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| LukaszzT1   Komarzysta :F
 
  
 
   Liczba postów: 2,082
 Imię: Łukasz
 Skąd: Lubzina (RRS)
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Simson Sr 50 by LukaszzT1 
 Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
 Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
 Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
 Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
 Simson Sr50 1987r
 Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
 |  |  
	| 13-08-2014 20:10:28 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| LukaszzT1   Komarzysta :F
 
  
 
   Liczba postów: 2,082
 Imię: Łukasz
 Skąd: Lubzina (RRS)
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Simson Sr 50 by LukaszzT1 
 
				Siema. 
Dziś zrobiłem małe zakupy do simka 
-stacyjka 
-instalacja 
-4 kierunki 
-lampa  
-korki oleju do pokrywy
   
Oraz zakończyłem sezon    Luz na Łozyskach wału jest wielki,szkoda mi rozwalać silnika wole uzbierać kasę i zrobić mu remont    gdzieś w grudniu może ruszę z remontem    
Pozdrawiam   Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
 Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
 Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
 Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
 Simson Sr50 1987r
 Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
 |  |  
	| 19-09-2014 22:44:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| LukaszzT1   Komarzysta :F
 
  
 
   Liczba postów: 2,082
 Imię: Łukasz
 Skąd: Lubzina (RRS)
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Simson Sr 50 by LukaszzT1 
 
				 (20-09-2014 13:26:24)krzysiu1505 napisał(a):   (19-09-2014 23:20:19)LukaszzT1 napisał(a):  Pozwolę się wtrącić do dyskusji: moje zdanie na temat instalacji jest takie, że lepiej kupić parę metrów kabla, parę metrów termokurcza, wtyki, taśmę izolacyjną i cynę do lutownicy i samemu instalacje podłączyć, jak chcesz koniecznie te same kolory kabli co były w fabrycznej to nic nie stoi też na przeszkodzie żeby kupić kable w takim kolorze. Lepiej zrobić samemu i zrobić dobrze niż później narzekać że to kable za krótkie, to że się wtyki urywają itd... (19-09-2014 23:08:30)Marwerick napisał(a):  ta instalacja to jest taka sobie Masz na myśli to ze badziewnie wykonana ?
 
Mam daleko gdzieś robić instalacje,nie chce mi się    wolałem kupić, 
Silnik od sima wyciągnięty z ramy,wał do wymiany korba na boki ma luz straszny,ona się przesuwa wręcz :/ zapłon cały trzeba nowy magneto ucierpiało podczas sciągania bo tak było zapieczone ze żaden ściągacz nie dał rady aż się pogięło    Tarcze sprzęgłowe do wymiany,i cylinder bo gwint zerwany na tłumik,głowica też bo była jakaś tulejka która się wykręca  
Do wymiany 
-Wał 
-Łozyska 
-zapłon kompletny 
-tarcze sprzęgłowe  
-uszczelniacze 
-Jakieś rzeczy które będą musiały być zmienione    
Pozdrawiam
			 Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
 Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
 Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
 Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
 Simson Sr50 1987r
 Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
 |  |  
	| 20-09-2014 19:31:22 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| theogarowiec   rider ogar
 
  
 
   Liczba postów: 1,010
 Imię: Szymon
 Skąd: Słupca
 Pojazd: Romet Pony
 
 | 
			| RE: Simson Sr 50 by LukaszzT1 
 
				 (20-09-2014 19:31:22)LukaszzT1 napisał(a):  W simsonach są takie wały, to jest normalka, kupisz nowy i też korba będzie sporo przesówać się na boki. (20-09-2014 13:26:24)krzysiu1505 napisał(a):   (19-09-2014 23:20:19)LukaszzT1 napisał(a):  Pozwolę się wtrącić do dyskusji: moje zdanie na temat instalacji jest takie, że lepiej kupić parę metrów kabla, parę metrów termokurcza, wtyki, taśmę izolacyjną i cynę do lutownicy i samemu instalacje podłączyć, jak chcesz koniecznie te same kolory kabli co były w fabrycznej to nic nie stoi też na przeszkodzie żeby kupić kable w takim kolorze. Lepiej zrobić samemu i zrobić dobrze niż później narzekać że to kable za krótkie, to że się wtyki urywają itd... (19-09-2014 23:08:30)Marwerick napisał(a):  ta instalacja to jest taka sobie Masz na myśli to ze badziewnie wykonana ?
 Mam daleko gdzieś robić instalacje,nie chce mi się
  wolałem kupić, Silnik od sima wyciągnięty z ramy,wał do wymiany korba na boki ma luz straszny,ona się przesuwa wręcz :/ zapłon cały trzeba nowy magneto ucierpiało podczas sciągania bo tak było zapieczone ze żaden ściągacz nie dał rady aż się pogięło
  Tarcze sprzęgłowe do wymiany,i cylinder bo gwint zerwany na tłumik,głowica też bo była jakaś tulejka która się wykręca Do wymiany
 -Wał
 -Łozyska
 -zapłon kompletny
 -tarcze sprzęgłowe
 -uszczelniacze
 -Jakieś rzeczy które będą musiały być zmienione
   Pozdrawiam
 gg.44815430
 
 Simson S51 B1-4
 
 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22446
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2014 19:41:41 przez theogarowiec.)
 |  |  
	| 20-09-2014 19:41:14 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     2 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |