Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Proszę o pomoc./Komar
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
22-05-2014 19:36:42 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
kamilos021 (05-22-2014)
|
gregorian2008
Technik
Liczba postów: 968
Imię: Grzegorz
Skąd: Tylmanowa
Pojazd: Romet Pony
|
|
22-05-2014 19:51:31 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Proszę o pomoc./Komar
Widzę żeś oporny. Ale sympatyczny więc spróbujemy łopatologicznie.
1. Zapłon
Stwierdzamy czy iskra jest. Wykręcamy świecę i przytykamy ją do metalowego elementu(najlepiej silnika) z założoną fajką. Używamy startera. Jeśli iskra jest ustawiamy przerwę na świecy(zadanie domowe-poszukaj jakiej) i ustawiamy zapłon(zadanie domowe numer dwa-poszukaj jak).
2. Paliwo
Po dłuższym(a czasem i krótszym) postoju trzeba przeczyścić bak, kranik i gaźnik(jak?-są poradniki, praca domowa numer trzy). Gaźnik ustawiamy(poszukaj jak-praca domowa numer cztery). Dla potrzeb warsztatowych można podlać łyżkę paliwa bezpośrednio do cylindra. Ale jeśli gaźnik przytkany to tylko odwlekanie nieuniknionego. Więc po co?
3. Kompresja
Najlepiej sprawdzić manometrem, ale metoda "na palec" da radę stwierdzić czy takowa jest. Jeśli tak, a dwa powyższe punkty odhaczone, to cudów nie ma-musi odpalić.
Oczywiście stan łożysk, uszczelniaczy, tarcz sprzęgła, gładzi, tłoka, pierścieni,... po dłuższym postoju to wielka niewiadoma. Na Twoim miejscu, od razu zrobiłbym gruntowny przegląd i w razie konieczności kapitalkę.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-05-2014 19:54:14 przez nie_mientki.)
|
|
22-05-2014 19:53:45 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
wwojtass (05-23-2014)
|
wwojtass
Nowy
Liczba postów: 5
Imię: wojtek
Skąd: gorzów
Pojazd: Inny
|
RE: Proszę o pomoc./Komar
(22-05-2014 19:53:45)nie_mientki napisał(a): Widzę żeś oporny. Ale sympatyczny więc spróbujemy łopatologicznie.
1. Zapłon
Stwierdzamy czy iskra jest. Wykręcamy świecę i przytykamy ją do metalowego elementu(najlepiej silnika) z założoną fajką. Używamy startera. Jeśli iskra jest ustawiamy przerwę na świecy(zadanie domowe-poszukaj jakiej) i ustawiamy zapłon(zadanie domowe numer dwa-poszukaj jak).
2. Paliwo
Po dłuższym(a czasem i krótszym) postoju trzeba przeczyścić bak, kranik i gaźnik(jak?-są poradniki, praca domowa numer trzy). Gaźnik ustawiamy(poszukaj jak-praca domowa numer cztery). Dla potrzeb warsztatowych można podlać łyżkę paliwa bezpośrednio do cylindra. Ale jeśli gaźnik przytkany to tylko odwlekanie nieuniknionego. Więc po co?
3. Kompresja
Najlepiej sprawdzić manometrem, ale metoda "na palec" da radę stwierdzić czy takowa jest. Jeśli tak, a dwa powyższe punkty odhaczone, to cudów nie ma-musi odpalić.
Oczywiście stan łożysk, uszczelniaczy, tarcz sprzęgła, gładzi, tłoka, pierścieni,... po dłuższym postoju to wielka niewiadoma. Na Twoim miejscu, od razu zrobiłbym gruntowny przegląd i w razie konieczności kapitalkę.
Wielkie dzięki.
|
|
22-05-2014 20:09:02 |
|
|
emilson14
Nowy
Liczba postów: 91
Imię: Emil
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Proszę o pomoc./Komar
1.Gaźnik
2. Zapłon
3.Świeca
i możesz odpalać
|
|
22-05-2014 20:26:58 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|