| 
		
	 
		
			| 
					Maszyna do pomiaru i testowania cewek motorowerowych/motocyklowych- projekt
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| kamil97   Początkujący
 
 
   Liczba postów: 1,709
 Imię: Kamil
 Skąd: Julianów- TOP
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| Maszyna do pomiaru i testowania cewek motorowerowych/motocyklowych- projekt 
 
				Oto projekt maszyny do testowania i pomiaru cewek. 
Panel pomiarów
  
Schemat elektryki
  
Silnik będzie ze starej ale sprawnej szlifierki kątowej która ma 620W mocy i kręci 9tyś.obr/min. Przełożenie na pasku klinowym połączonym z wałem 223 któty będzie się znajdował w karterach 223.
 
Co o tym sądzicie? Jeśli widzicie jakiś błąd lub coś to mówić/pytać  Moja skoda octavia I 1.8 SLX
 |  |  
	| 15-02-2014 19:21:47 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kamil97   Początkujący
 
 
   Liczba postów: 1,709
 Imię: Kamil
 Skąd: Julianów- TOP
 Pojazd: Inny
 
 |  |  
	| 15-02-2014 19:33:37 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kamil97   Początkujący
 
 
   Liczba postów: 1,709
 Imię: Kamil
 Skąd: Julianów- TOP
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Maszyna do pomiaru i testowania cewek motorowerowych/motocyklowych- projekt 
 
				Ojciec już nie raz podlaczał te zegary także i mi to wytłumaczy. 
Teraz tylko przydało by się zrobić jakąś podstawę do tego  
Żeby to przykrecic do czegoś.
			Moja skoda octavia I 1.8 SLX
 |  |  
	| 15-02-2014 19:40:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| plusminus   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 1,003
 Imię: Iwo
 Skąd: Lubelskie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Maszyna do pomiaru i testowania cewek motorowerowych/motocyklowych- projekt 
 
				Zamiast dawać kartery i wał od 223, to w magnecie jawki przewiercić otwór, załóżmy fi 18, do tego jakiś wałek w środek, ułożyskować ten wałek, przyczepić do niego kółko pasowe na napęd z silnika, do mocowań łożysk wałka dorobić podstawkę do przykręcenia cewek i by było to o wiele prostsze niż kartery z jawki. Do wałka też możesz założyć jakiś magnesik, hallatron przy nim i byś miał impuls od razu na obrotomierz. Przydałby się jeszcze jakiś potencjometr silnika, żeby regulować obroty.
			 "Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
 
 To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
 
 Moje BP
 |  |  
	| 15-02-2014 19:47:44 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kamil97   Początkujący
 
 
   Liczba postów: 1,709
 Imię: Kamil
 Skąd: Julianów- TOP
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Maszyna do pomiaru i testowania cewek motorowerowych/motocyklowych- projekt 
 
				Myślę że z karterami i wałem będzie prościej. nie chce mi się bawić w tocznie itd. 
Od wału odetne korbe.  
Podstawa iskrownika będzie oryginalna a sygnał dla obrotomierza z cewki zapłonowej i  platynek(lub samej cewki lub platynek o ile bd działać.
 
Potencjometr do regulacji obrotów silnika będzie(zaznaczony jest na schemacie). 
 
A o to serce całej maszyny.
 
Szlifierka kątowa by Bosz  http://wstaw.org/m/2014/02/15/2014-02-15_13.05.51.jpg 
Mam nadzieję że spełniać swoje zadanie będzie.
			Moja skoda octavia I 1.8 SLX
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2014 20:40:57 przez kamil97.)
 |  |  
	| 15-02-2014 19:55:55 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| BigSoft   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 1,006
 Imię: Przemo
 Skąd: SI
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Maszyna do pomiaru i testowania cewek motorowerowych/motocyklowych- projekt 
 
				Stqc, ale ten silnik był pewnie zasilany napięciem stałym, a nie przemiennym 230V.... 
Kamil -> http://bit.ly/1oz8P03citroen-XM.pl
 |  |  
	| 15-02-2014 22:40:15 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kamil97   Początkujący
 
 
   Liczba postów: 1,709
 Imię: Kamil
 Skąd: Julianów- TOP
 Pojazd: Inny
 
 |  |  
	| 15-02-2014 22:45:34 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |