Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
To nie gaźnik
|
Autor |
Wiadomość |
krays
Nowy
Liczba postów: 14
Imię: Gielar
Skąd: Fabryka
Pojazd: Romet Komar
|
RE: To nie gaźnik
(01-12-2013 22:52:57)Oggórek napisał(a): Sprawdź jaki masz numer seryjny na silniku pierwsze 3 cyfry to model.
Przyspiesz zapłon(podstawą iskrownika w lewo)
Spradź pływak. Kiedy cylinder wymieniałeś.
Może też łapać lewe powietrze(simer od strony magneta).
I naucz się budować zdania,albo niech ci kolega pomoże!Bo niewiele z tego zrozumiałem.
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
(01-12-2013 22:53:22)Norbi napisał(a): Ja zobaczył bym i wymienił uszczelkę pod cylindrem
znaczy to jest ta między gaźnikiem z cylindrem
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
a ta uszczelka pod cylindrem to jest ta między gaźnikiem a cylindrem ?
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
a ta uszczelka pod cylindrem to jest ta między gaźnikiem a cylindrem ?
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
a ta uszczelka pod cylindrem to jest ta między gaźnikiem a cylindrem ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2013 23:40:35 przez krays.)
|
|
01-12-2013 23:03:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|