Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: To nie gaźnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam serdeczni mam mały a jednak to jest spory problem mogę uporać sie z
1. problemem dlaczego on nie ma mocy ciężko mu się rusza ale na 1biegu jedzie ładnie ale jak wbije 2 to słabnie słabnie i gaśnie dopiero jak mu sie zachce i złapie te obroty to już na 2biegu wystartuje ale w tedy to Idze ładnie tylko czemu on tych obrotów kolega powiada że to gaźnik do wymiany albo jest przytarty ? on się na tym zna on tam naprawiał tam cała wieś chodzi do niego
2.bo na moim gaźniku jeszcze ciężko mu zapalić a jak zapali to gaśnie a jak nie zgaśnie to pochodzi może z 10 sec i tyle wiem może być zatkany ale my go czyściliśmy tam są to takie 2 śrubki je tam sie odkręca i dmucha no chyba że jakoś inaczej ale wiadomo że silnik nie dostaje paliwa albo za mało da się to jakoś naprawić bo mam też taki na oku co o nim sądzicie
3.Jak sprawdzić jaki mam model silnika przepraszam za taką książkę i nie wiem czy dobry wątek ale jestem tu świeży

ps.na innym kolegi gaźniku dalej nie ma obrotów i ciężko rusza z 2 ale paliwo dostaje i jeździ
Czyli to raczej gaznik, a na innym gaznilu nie ma obrotów bo pewnie nie wyregulowany. Wyczyść też filtr powietrza. A te srobki w gazniku to dysze. Big Grin
Na pytania to ci nie mogę za bardzo odpowiedzieć bo ja jestem raczej od rowerów mogę ci tylko powiedzieć to że numery silnika są pod cylindrem albo na górnej części silnika. Są przypadki gdzie nie ma numerów (przynajmniej ja tak mam). Z tego co wiem to może dostawać lewe powietrze lub zapchany jest i nie ma przepływu paliwa. Możesz ten gaźnik przegotować w occie albo jak będzie wytarty to wymienić.
nom niby racja ale filtr jest czysty a ten gaźnik co ja mam teraz założony od kolegi obrotów dalej nie ma ale u niego są i to bardzo dobre czyli te obroty to nie wina gaźnika tylko właśnie co ?
Sprawdź jaki masz numer seryjny na silniku pierwsze 3 cyfry to model.
Przyspiesz zapłon(podstawą iskrownika w lewo)
Spradź pływak. Kiedy cylinder wymieniałeś.
Może też łapać lewe powietrze(simer od strony magneta).
I naucz się budować zdania,albo niech ci kolega pomoże!Bo niewiele z tego zrozumiałem.
Ja zobaczył bym i wymienił uszczelkę pod cylindrem Wink Jak wymienisz to dobrze uszczelnij gaźnik a potem jak wiadomo wyreguluj,
(01-12-2013 22:52:57)Oggórek napisał(a): [ -> ]Sprawdź jaki masz numer seryjny na silniku pierwsze 3 cyfry to model.
Przyspiesz zapłon(podstawą iskrownika w lewo)
Spradź pływak. Kiedy cylinder wymieniałeś.
Może też łapać lewe powietrze(simer od strony magneta).
I naucz się budować zdania,albo niech ci kolega pomoże!Bo niewiele z tego zrozumiałem.

widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
(01-12-2013 22:53:22)Norbi napisał(a): [ -> ]Ja zobaczył bym i wymienił uszczelkę pod cylindrem Wink

znaczy to jest ta między gaźnikiem z cylindrem
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
a ta uszczelka pod cylindrem to jest ta między gaźnikiem a cylindrem ?
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
a ta uszczelka pod cylindrem to jest ta między gaźnikiem a cylindrem ?
widzę że sie znasz bo ja nie bardzo jak mam zapłon przyspieszyć gdzie jak czym ile ? a co ma pływak ? mojemu znajomemu ten gaźnik działa bez zarzutu a cylinder ja go kupiłem nw w jakim on jest stanie
a ta uszczelka pod cylindrem to jest ta między gaźnikiem a cylindrem ?
Przekierowanie