| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Komar 2350 :)
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		damix98 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 375 
Imię: Damian 
Skąd: Ruciane-Nida 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 09-03-2013 15:59:30 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo damix98 za ten post:1 osoba postawiła piwo damix98 za ten post. 
		Romeciarz351 (03-10-2013)
	 | 
 
 
	
		
		Suchy99 
 
 
		
			Mechanik :D 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 55 
Imię: Janek 
Skąd: Radom [WR] 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Komar 2350 :) 
			 
			
				To jak coś to radze sprzedać na części więcej dostaniesz     
 
Romeciarz351 ja jednak uważam że szkoda sprzedawać mieszkasz niedaleko mnie więc chętnie bym się nim zajął niestety nie mam ostatnio czasu. 
Mówisz że 7 lat stał w garażu. Ja na twoim miejscu przy takich problemach rozkręcił silnik na czynniki pierwsze, przeczyścił wszystko i zajrzał do cylindra i zobaczył w jakim to on stanie będzie bo to może być przyczyna.
 
Podsumowując: 
-Przeczyść wszystko  
-Rozkręć skrzynie przeczyść ze wszystkiego wymień co masz wymienić i zalej olejem 
-Obejrzyj wnętrze cylindra
 
Jak coś to pisz zawsze może uda mi się pomóc   
			 
			
			
 
JEŚLI POMOGŁEM DAJ POMÓGŁ! 
LWG!
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2013 18:31:52 przez Suchy99.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 10-03-2013 18:12:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Romeciarz351 
 
 
		
			Mechanik z powołania 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 424 
Imię: D 
Skąd: jestem? 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Komar 2350 :) 
			 
			
				No teraz to komarka poleruje czyszczę felgi silnik w remoncie myślę że w połowie maja będzie zrobiony, bo mam szkołę, 2 gimnazjum.Ile tak na oko mógłbym za niego wziąć, sa w nim oryginalne części: 
-łożyska FŁT Kraśnik na wale i na skrzyni(zero luzów) 
-plomby nie ma, ale jest maźnięty taką zieloną farbą z tyłu silnika 
-silnik 99% oryginał(teraz wymienię kilka części, w tym:pierścienie, simmeringi, klin na wale oraz uszczelki, rozpoławiać nie będę, bo wał bez luzów i łożyska też) 
 
Takie moje ważne pytania to takie, jak ustawić zapłon oraz co to za farba z tyłu silnika(daję zdjęcie, zapłonu ustawić nie umiem). 
Czy jak tłok będzie w GMP, to platynki będą rozwarte na 0,4 mm? 
Lub czy jak tłok będzie 3 mm przed GMP to dopiero platynki będą 0,4mm? 
SORRY, ALE NIE UMIEM USTAWIAĆ ZAPŁONU, WIĘC PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ-Moje GG 832992 
 
 
PS:Jak dzisiaj wbijałem Simmeringi, to ciężko weszły ale weszły-nie smarowałem warg olejem-czy będą trzymały???)
			 
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2013 18:29:31 przez Romeciarz351.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-04-2013 18:28:06 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |