| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Ogar 205-cafe racer
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 205-cafe racer 
			 
			
				Ok, czas na ostatnią przed świętami relację. Odpuściłem sobie kuper, ale załatwiłem kierownicę.  
Tak się spawało
  
I tak wyszło
  
A tak wygląda zamocowane. Rolgaz i klamka hamulca od WSK. Rączkę lewą wykonam chyba ze starego rolgazu od Rometa. Lampa pełni tylko funkcję ozdobną, bo nie mogłem się powstrzymać by zobaczyć jak to będzie wyglądało.
  
 
Ta opaska metalowa z kierownicy zostanie najprawdopodobniej zdjęta. Spaw wygląda na tyle solidnie, że nie ma co szpecić.  Muszę go tylko wyrównać i podmalować.
 
Plany na najbliższą przyszłość to oczywiście zadupek. Zamawiam żywicę, matę, szpachlówkę i będę rzeźbić. Potem najcięższa rzecz, czyli obijanie siedzenia. Nie mam o tym zielonego pojęcia, ale zobaczymy. Gdy się z tym uporam zostanie naprawdę niewiele-lampy, linki i ewentualnie błotniki.
 
Jak zwykle zapraszam do komentowania
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 23-12-2012 00:31:23 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 23-12-2012 00:51:05 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Rudy102 
 
 
		
			ASSKICKER 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 618 
Imię: Paweł 
Skąd: United States of America 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 23-12-2012 01:02:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 205-cafe racer 
			 
			
				To żeby nie było że się całkiem nudziłem, wrzucę parę fotek. Nie oddaję one postępu prac, bo wypiłem litr biedronkowego Red Bulla i w ferworze walki zapominałem o robieniu zdjęć. To co udało mi się uwiecznić to: 
Dopasowywanie podstawy
  
I przymiarka. Jako że przeniosłem się do piwnicy(temperatura) to przymiarki dokonywane są na rurze kanalizacyjnej, a nie na Ogarze.
  
I wtedy mnie naszła myśl: 
"Michałku, ogarnij się, te motorki mogą mieć oparcie pod lekkim skosem i to może fajnie wyglądać."
 
I tak zrobiłem.
  
Ponadto wykonałem otwory pod nity. Będzie ich pięć(po dwa na boki plus jeden z tyłu). Będą mocowały to co zostało z kolanka do tego co zostało z siedzenia. Żeby łepki nitów się schowały, zrobię im ładne zagłębienie.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 31-12-2012 14:21:18 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 31-12-2012 17:34:44 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |