DO ZDJĘCIA, KTÓRE ZROBIŁEM JAK KTOŚ NIE MOŻE ROZCZYTAĆ I SIĘ POŁAPAC
a więc niebieskie przewody
po prawej na małym foto napisane jest
"przełącznik na kierownicy"
na głównym foto napisane jest "gaszenie" czyli przewód niebieski z silnika )zmasowanie cewki)
zółte przewody
na małym foto jest napisane
"przełącznik na kierownicy"
na małym foto po lewej stronie mamy
"ów sam dół" czyli zaraz napiszę niżej
tu chodzi o ten przewód podłączony do wtyku na dole oprawki
jak -_- <--- coś takiego to nasz układ na oprawce zarówki
to o to na dole chodzi )ten uśmieszek)
brązowe przewody
główne foto po lewej przewód po lewej stronie to napis "tylna lampa"
a ten po prawej to
"przełącznik na kierownicy"
po prawej są czerwone przewody
ten pojedynczy z przodu to zasilanie z iskrownika czyli główny przewodzik
a za nim z tyłu masz podwójny przewód na jednym konektorku
jest to "masa do ramy" <-------wiadomo o co chodzi
i masz tutaj "ów sam dół" czyli na oprawce ten uśmieszek
Tak podłączona instalacja działa w 100% bez klaksonu, którego nie ma w wielu rometach
jak ktoś chce to klakson podłącza pod zasilanie z iskrownika i masę