Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
duży opór na wale... pomocy?
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,760
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: duży opór na wale... pomocy?
Z tym gaźnikiem chińskim k60b to właśnie się dzieją takie rzeczy.
Zdejmij ten filtr powietrza i zobacz w jakiej pozycji jest przepustnica, jak wszystko skręcisz. Ma być na samym dole. Ta wyżej śrubka, to po prostu podnosi przepustnicę i regulujesz tym wolne obroty. Ta niżej śruba, to niby do mieszanki, ale nic nie daje - odkręć 2,5 obrotu i zostaw.
Możesz spróbować zmienić dyszę na np. z Simsona lub inną 5mm gwintem 60 szeroką. Jak nadal tak będzie po zmianie dyszy zle się zachowywał, to już raczej nic nie wskórasz, bo tak to wygląda chiński wynalazek. Możesz sobie poczytać na forum lub na google
jak dobrze pamiętam, to z iskrownika idą dwa przewody: Czerwony i niebieski. Czerwony, to jest 6v, a niebieski gaszenie. Jak przyłożysz do silnika ten niebieski przewód z iskrownika, to ma silnik gasnąć - jak nie, to coś nie tak z przewodem tzw. tuż zaraz z iskrownika problem
|
|
15-09-2020 20:23:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|