|
|
Tuning Sałek s38 - działa :)
|
| Autor |
Wiadomość |
Zbooy
Nowy

Liczba postów: 10
Imię: Tomasz
Skąd: Rzeszów
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Tuning Sałek s38 - działa :)
(05-12-2025 20:02:11)Norweski Zomowiec napisał(a): Chętnie zobaczę konkretne źródła, wykresy hamowni lub pomiary porównawcze
to by zamknęło temat naukowo
Samo wspomnienie z dawnych lat to za mało, żeby ja mógł uznać tak duże różnice za fakt, przykładowo oktanowość
Niektóre rzeczy są prawdziwe, ale sporo uznaję to co piszesz Dinozaur za fantazje i romantyzowanie PRL-u
Opis typu nikasil przed Japończykami? Nikasil to konkretna technologia opracowana później, lata później - tu mówimy co najwyżej o zwykłym chromowaniu, takim samym, jak chromowane pierścienie w simsonach s51
Dokładnie - ja bym też chciał zobaczyć konkretne źródła ale takowych jest brak. Liczniki jak też i dzisiaj zawyżają prędkość bo taka jest ich natura plus służy to temu żeby nie przekraczać przepisowych prędkości między innymi. W tamtych latach o GPS nikomu się nie śniło a dziś to wykładnia nr 1. Ciekawostka: ze 2 lata temu mierzyliśmy na hamowni Komara 2350 jeszcze z plombą na silniku, rodzynek, miał przejechane 1900 km od nowości i taki się uchował. Zapłon 3 mm przed ZZ, benzyna 95.....średnia mocy z 3 pomiarów....1,45 KM. Producent podawał 1.4 KM. Zatem ta teoria z etyliną z PRL ma się średnio do rzeczywistości. Moja SHL m11 S32 3 biegi zmierzona na hamowni: etylina 95, zaplon ksiazkowo na 4.4 mm przed ZZ - fabryka podawała 9 KM, z pomiarów 9.2 KM.
|
|
| 05-12-2025 21:16:34 |
|
1 osoba postawiła piwo Zbooy za ten post:1 osoba postawiła piwo Zbooy za ten post.
siwy1958 (12-06-2025)
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning Sałek s38 - działa :) - Zbooy - 05-12-2025 21:16:34
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|