|
|
Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
|
| Autor |
Wiadomość |
grissley
Uczeń

Liczba postów: 145
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
(Wczoraj 10:05:40)Bob_Harley napisał(a):
a ten dalej w to brnie... nie zrobisz ścigacza z jafki już pisałem
(Wczoraj 10:05:40)Bob_Harley napisał(a): nawet jeśli by sie jakimś cudem udało sparować ten kosmiczny cylinder z karterami, które koniecznie trzeba roztoczyć, to myślisz ze wygodnie by sie tym jezdziło jako daily - do pracy czy do sklepu?
Po to m.in. założyłem ten wątek, żeby się dowiedzieć. Natomiast jakoś nie widzę nic abstrakcyjnego w założeniu, że już samo zwiększenie pojemności o 40% mogłoby poprawić komfort dojazdów do pracy i po bułki. Przecież wiadomo, że nie chodzi o tworzenie "wyścigowego" potwora, a o jedynie o trochę więcej elastyczności i mocy.
A brnę bo lubię - co wy macie za problem z wymianą doświadczeń albo analizowaniem opcji? Przecież napisałem, że wątek jest teoretyczny.
(Wczoraj 10:05:40)Bob_Harley napisał(a): po co ty kupiłeś te pierdziawke jak miałeś jakies 750cc z tego co pamiętam?
Bo mam do niej sentyment, a moje 750 do miasta się zupełnie nie nadawało.
(Wczoraj 11:03:32)łogór 200 napisał(a): Tuning to proces wykonywany etapami podparty solidnymi regulacjami i dostrajaniem,to nie jest p&p wymieniam cylinder reszte olewam i przyrost mocy i koniec
No ale to nie jest wątek "czym jest tuning" - jest o tym, czy ktoś wymieniał (albo zna kogoś kto wymieniał, albo chociaż coś wie...) cylinder/tłok na 70c, a jeśli tak to z czym jeszcze (oprócz samej wymiany) się to wiązało i jakie były efekty.
*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 13:22:36 przez grissley.)
|
|
| Wczoraj 13:21:01 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna? - grissley - Wczoraj 13:21:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|