|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
grissley
Uczeń

Liczba postów: 134
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Dzisiaj odpalałem bez ssania i rusza od pierwszego kopa. Tylko przez jakąś minutę trzeba go podtrzymywać manetką gazu, żeby nie zdechł. Tak jedno podkręcenie co 5-10 sekund.
Dziwny temat, bo przecież po to chyba jest ssanie, żeby się tak nie bawić. No ale łotever.
Po zubożeniu mieszanki śrubką nr 1 (ćwierć obrotu w lewo) i przejechaniu 2x po 3km, świeca wygląda tak:
Bardziej sucha, ale to chyba dlatego, że nie chodził na wolnych po dojechaniu, tylko od razu wyłączyłem. Poza tym chyba bez zmian.
Ale wyciągnąłem z zapasiku Iskrę F80 i przejechałem się kawałek. Odpalił elegancko i - nie wiem, czy to nie efekt placebo - ale jakby łatwiej ruszał?
Tzn tym co mnie wkurza w tym Ogarze jest m.in. ruszanie - chciałoby się ruszyć płynnie zwiększając obroty i puszczając sprzęgło, ale tak się nie da. Muszę podkręcić porządnie obroty i puszczać sprzęgło tak, żeby ruszać na ślizgającym się. Inaczej obroty spadną i albo będzie się dusił albo zdechnie. Chyba wszystkie 50tki tak mają, bo jak obok rusza skuter to też przy starcie wyje jak wariat.
Ale na tej nowej świecy trzy razy ruszałem prawie tak jak się powinno. Może teren miałem bardziej równy, a do roboty jest ciut pod górę? Nie wiem, w piątek w drodze do pracy jeszcze zwrócę uwagę na to. Bo przecież dlaczego niby na innej świecy miałby lepiej ruszać?
*************
Mój Ogar 200
|
|
| 13-11-2025 03:31:18 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 13-11-2025 03:31:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Piotrekdriver1 , 2 gości
|
|