Ogar 205 –więcej mocy, jak najlepiej zrobić Porting?
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Uczeń

Liczba postów: 165
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 205 –więcej mocy, jak najlepiej zrobić Porting?
Czesc, moze najpierw wyprobuj bardzo precyzyjnie wyregulowac wyprzedzenie zaplonu [ nie kierowac sie w ogole instrukcja obslugi ], tylko zrobic to 'na wyczucie / na najwieksza moc silnika'..?
Przykladowo bowiem : Rysie i Zaki mialy podobne moce silniczkow 65 lat temu, bo od 1,7 - do 2 KM [ na owczesnej, dedykowanej do nich benzynie 'spirytusowej BA 70 - 75 Oktan' ] i wg instrukcji osiagaly nawet 55 - 60 km/h i to przy niskich stopniach sprezania silnikow 6,5 : 1.
Postaraj sie minimalnie zwiekszyc wyprzedzenie zaplonu, np. o 0,1 - 0,2mm / ponad to, co masz w tej chwili ustawione i wyprobuj silnik na drodze - czy zwiekszyly sie osiagi i zaczal np. mniej spalac benzyny, itp. ?
Jesli bedzie jezdzil lepiej - to znowu zwieksz wyprzedzenie zaplonu, o kolejne 0,1 - 0,2mm i tak az do skutku / az do momentu - kiedy motorower bedzie osiagal najwieksza predkosc podrozna i bedzie dawal sie uruchamiac 'kopniakiem' bezproblemowo - nie bedzie 'odkopywal' mocno przy zapalaniu.
Pozdrawiam.
|
|
Dzisiaj 14:47:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 205 –więcej mocy, jak najlepiej zrobić Porting? - Dinozaur - Dzisiaj 14:47:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|