Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
grz3513k
Uczeń

Liczba postów: 191
Imię: Grzegorz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Remont
Romku, wał to moretti i z tym że ma prawidłowe wymiary to trochę przesadziłeś bo jak zamowiłem po raz pierwszy to miałem poł centymetra luzu na dolnym korbowodzie korba się poprostu przesuwała pomiedzy przeciwagami dopiero za drugim podejściem jakość wykonania była znośna. Składam z uszczelką o grubości 0,5 gniazda łożysk w karterach nie są wyrobione bo łożyska siedzą cały czas w karterach a ja tylko wyciagam wał bo on wchodzi z lekkim oporem na łożyska a nie jak orginalny wał, że trzeba nagrzewać bierznie, aby założyć i wprasowywać. Poza tym Romku bez urazy, ale jak zazwyczaj twoje wypowiedzi są bardzo pomocne to w tym wypadku nie widzę sensu powyższej wiadomości np "Po co szlifować, to ma chodzić normalnie" to tak samo jakbym powiedział, że równie dobrze mogłem przyspawać zębatkę i jeździć dalej tzn. robić fuszerkę, aby tylko jeździło, mam wrażenie, że to nie są lata 2000 gdzie te mopliki masowo jechały na złom bo nikt o to nie dbał i składał byle jak a potem się dziwił, że nie działa. Chcę ten silnik złożyć jak najlepiej aby mi posłużył przez dłuższy czas a nie tylko na kilka przejażdzek i zaraz remont.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 22:12:21 przez grz3513k.)
|
|
Wczoraj 22:01:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont - grz3513k - Wczoraj 22:01:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|