Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 94
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Dobra, zidentyfikowałem źródło nieporozumienia.
Instrukcja Jawy jest wspólna dla skutera (model 220.150P) i Mustanga (model 223.250P).
Na samym początku mamy takie informacje:
Mustangowi poświęcone jest de facto tylko ostatnie pół strony, z adnotacją, że generalnie wszystko dotyczy obu tak samo. Ale na tej połówce strony, na samym końcu, znajduje się różnica o której mówimy:
I dalej, nadal nie rozumiem skąd ta różnica, bo silnik we wszystkich pojazdach jest całkowicie identyczny. No ale kij. Mój został dotarty na proporcji 1:30. Mógłbym trochę teraz dolać, ale akurat na ostatnich 100km dotarcia to akurat najmniej istotne. Może i tak doleję - w baku jest 5-6L, to chyba jakieś 80ml oleju mógłbym dodać do baku. Tylko muszę gdzieś tego castrola teraz kupić.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-2025 02:46:01 przez grissley.)
|
|
29-07-2025 02:44:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 29-07-2025 02:44:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|