Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 94
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(27-07-2025 16:03:15)romek napisał(a): Ogólnie jak piszesz że na zębatce 11 na drugim biegu jest słaby to zbyt normalne nie jest więc póki jesteś na miejscu ja bym go dał do tego twojego majstra
Doprecyzuję - jest słaby na niskich obrotach. Może trzeba później zmieniać, chociaż na wyjściu z zakrętu redukowanie na jedynkę to trochę słabe.
Z moim majstrem to już logistycznie nie przejdzie - po pierwsze Ogar jest teraz w Warszawie, bo stąd ma mieć transport zagranicę. Do majstra mam chyba ze 200km. Po drugie ten majster to raczej od razu na robotę, a po trzecie on ma terminy na październik.
Więc o ile ktoś nie zna jakiegoś dobrego majstra w Warszawie lub okolicy, to raczej sam muszę ogarniać. No albo zdecydować, że oddaję Ogara na grubszą rzeźbę i wtedy odstawiam do Mrągowa i żegnam się z nim jakoś do listopada.
Na razie pokombinuję jeszcze z regulacją gaźnika, na razie nie mam pojęcia jak to się robi. I wymienię kolanko na krótkie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-07-2025 22:07:39 przez grissley.)
|
|
27-07-2025 22:07:18 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 27-07-2025 22:07:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|