Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 94
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Ależ tam wszystko rzęzi w środku
https://streamable.com/hmfne4
https://streamable.com/hf3ldy
Przy okazji - w baku siedzi Castrol Power 1 Racing 2T
Czyli pełen syntetyk i to chyba niezły, proporcje 1:30, silnik na dotarciu. Dość mocno to dymi jak na syntetyk, wg mnie.
Są jakieś oleje "bezdymne", albo "mniej dymne"? Przy moich planowanych przebiegach cena nie gra roli 
No i tłumik jest mokrawy - czyli po dotarciu chyba warto by zmniejszyć proporcje mieszanki. Tylko nie wiem czy aby na pewno, skoro producent zaleca 1:30, a w czasach produkcji tego silnika chyba niespecjalnie ktokolwiek zakładał, że właściciel mógłby tam syntetyka zalać. Ciekaw jestem, czy może Czesi zrobili jakieś testy, jaki jest optymalny skład mieszanki dla tego silnika przy wykorzystaniu współczesnego syntetyka...
|
|
27-07-2025 15:06:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 27-07-2025 15:06:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|