Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
grz3513k
Uczeń

Liczba postów: 145
Imię: Grzegorz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Remont
Cześć dzisiaj z pomocą taty zpołowiliśmy silnik, skrzynia obraca się luźno, wystarczyło, że tato profesjonalnie (tzn. szlifierką kątową  ) zeszlifował minimalnie ząbki małej zębatki na wałku pośrednim i wszystko działa bez zarzutów. Teraz mam lekki problem z zębatką zdawczą, bo zamówiłem nową tulejkę, bo starą gdzieś podziałem, nowa tulejka okazuje się dłuższa od starej, bo mam zębatkę z tulejką i jak założę całość to zębatka łapię połową frezu. Jak ktoś z was zna jaki wymiar ma krótsza tulejka to prosze napiszcie, czy może, zamiast skracać tę tulejkę to zamówić po prostu zębatkę bez tulejki. No właśnie, w jakim celu są 2 rodzaje zębatek i tulejek? Czy jedna dodaje 5 koni a druga tylko 2  ? Które nowej produkcji są lepiej wykonane, mam na myśli, które mają mniejszy luz na frezie? Nie chce powtórzyć sytuacji z wcześniej, że wywali frezy na wałku zdawczym Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 17:19:02 przez grz3513k.)
|
|
Wczoraj 17:15:09 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont - grz3513k - Wczoraj 17:15:09
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|