| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Zatarty S38
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Dinozaur   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 172
 Imię: Jarek
 Skąd: Wroclaw
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Zatarty S38 
 
				Ok., to jeszcze raz o moim 'Zaku - Komarze', bo silnik mam raczej od 'Komara - pedalowca' [ uratowany ze 'zlomu' z 7 - 8 lat wstecz ] wlasnie : silnik rozwija dosc duza moc z zaplonem ustawionym na 'srodek fasolek' regulacyjnych, ale tylko na benzynie 3,5 - 4 letniej, mocno zwietrzalej - podejrzewam, ze 'Oktany' spadly w niej do poziomu ok. 60 - 65 max przez kilka lat i jezdzi na takiej 55 km/h...Z takim samym ustawieniem zaplonu / na 'srodek fasolek' i na swiezej benzynie 95 Okt. / jezdzi max 25 - 26 km/h, po prostu 'wkreca' sie na polowe obrotow zaledwie.
 Dopiero wyprzedzenie zaplonu / do 'konca fasolek' - powoduje wkrecanie sie silnika maksymalne i jazde 53 - 55 km/h na swiezej benzynie 95 Oktan..?
 Podejrzewam nawet - ze i tak 'fasolki' regulacyjne na plytce przerywacza sa przedluzone przez kogos wele lat temu / do ok. 16,5 - 17 mm dlugosci, wlasnie do jazdy na wysokooktanowej owczesnie benzynie 'etylinie zoltej 94'...?
 A z tego, co widzialem na aukcjach np. zaplonow 'CDI' / do 'Komarow - Rometow', itp. - to maja te 'fasolki' o dlugosci nawet 22 - 25mm 'na oko' lub jeszcze dluzsze..?
 Pozdrawiam.
 |  |  
	| 06-06-2025 09:37:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Zatarty S38 -  Dinozaur - 06-06-2025 09:37:42 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |