| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Zatarty S38
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Norweski Zomowiec   Mechanik
 
  
 
   Liczba postów: 1,903
 Imię: Marcin
 Skąd: Zamośc
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Zatarty S38 
 
				Sprawdź wartość szczeliny squish.
Jeśli jest zbyt duża, rozważ zmniejszenie jej do około 0,7 mm - czyli sfazowanie głowicy - jednak nie schodź poniżej unikając ryzyka uderzenia tłoka o głowicę (oraz spalania stukowego)
 
Dodatkowo, możesz przeprowadzić modyfikacje tłoka: 
Sfazowanie i zaokrąglenie krawędzi denka tłoka umożliwia dalsze zmniejszenie szczeliny squish (jest na to miejsce w głowicy, aby tłok wyżej poszedł)
 
Po takiej modyfikacji tłoka, zalecam ponownie zrobienie squisha i sfazowanie głowicy do 0,7mm oraz poprawki w zapłonie
 
  (05-06-2025 19:13:53)Norweski Zomowiec napisał(a):  Sprawdź wartość szczeliny squish.Jeśli jest zbyt duża, rozważ zmniejszenie jej do około 0,7 mm - czyli sfazowanie głowicy - jednak nie schodź poniżej unikając ryzyka uderzenia tłoka o głowicę (oraz spalania stukowego)
 
 Dodatkowo, możesz przeprowadzić modyfikacje tłoka:
 Sfazowanie i zaokrąglenie krawędzi denka tłoka umożliwia dalsze zmniejszenie komory spalania (jest na to miejsce, aby tłok jeszcze wyżej poszedł)
 
 Po takiej modyfikacji tłoka, zalecam ponownie zrobienie squisha i sfazowanie głowicy do 0,7mm oraz poprawki w zapłonie
 |  |  
	| 05-06-2025 19:13:53 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |