Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zatarty S38
Autor Wiadomość
Ambero25 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 78
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Zatarty S38
(Wczoraj 06:33:46)romek napisał(a):  Moim zdaniem jednak za mało oleju, choć niby fabryka robiła testy i silniki nawet na ówczesnych olejach dawały radę przy 1:40... Głównie problemem przy zmniejszaniu dawki oleju jest główka korbowodu ale jeśli miałeś na łożysku igiełkowym.. plus jak piszesz zużyty simmering który jednak tego oleju dodawał... A pasowanie cylinder-tłok jakie ?

(Wczoraj 07:54:48)Ambero25 napisał(a):  
(Wczoraj 06:33:46)romek napisał(a):  Moim zdaniem jednak za mało oleju, choć niby fabryka robiła testy i silniki nawet na ówczesnych olejach dawały radę przy 1:40... Głównie problemem przy zmniejszaniu dawki oleju jest główka korbowodu ale jeśli miałeś na łożysku igiełkowym.. plus jak piszesz zużyty simmering który jednak tego oleju dodawał... A pasowanie cylinder-tłok jakie ?

Niejestem pewien jeszcze czy poszcza simmering ale wydaje mi sie ze jak na 1:40 tego oleju jest za duzo w komorze korbowej , pasowanie bylo takie ze jak tlok alienia wsadzilem do cylindra to delikatnie opadal ale dosyc szybko , niemialem mozliwosci tego zmierzyc dokladnie bo nie mam takich narzedzi , zamek na pierscieniach ustawilem na 0.20 , tera nie bede kombinowal z wymiana tloku na inny tylko caly komplet almotu bo widze ze to tez moglo sie do tego przyczynic .

(Wczoraj 07:54:48)Ambero25 napisał(a):  
(Wczoraj 06:33:46)romek napisał(a):  Moim zdaniem jednak za mało oleju, choć niby fabryka robiła testy i silniki nawet na ówczesnych olejach dawały radę przy 1:40... Głównie problemem przy zmniejszaniu dawki oleju jest główka korbowodu ale jeśli miałeś na łożysku igiełkowym.. plus jak piszesz zużyty simmering który jednak tego oleju dodawał... A pasowanie cylinder-tłok jakie ?

Niejestem pewien jeszcze czy poszcza simmering ale wydaje mi sie ze jak na 1:40 tego oleju jest za duzo w komorze korbowej , pasowanie bylo takie ze jak tlok aliena wsadzilem do cylindra to delikatnie opadal ale dosyc szybko , niemialem mozliwosci tego zmierzyc dokladnie bo nie mam takich narzedzi , zamek na pierscieniach ustawilem na 0.20 , teraz nie bede kombinowal z wymiana tloka na inny tylko caly komplet almotu bo widze ze to tez moglo sie do tego przyczynic .Na chlopski rozum jezeli nawet simmering poszcza to tym bardziej nie powinno sie zatrzec bo smarowania az nadto bylo ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 08:02:56 przez Ambero25.)
Wczoraj 07:54:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Zatarty S38 - Ambero25 - 23-05-2025, 23:54:49
RE: Zatarty S38 - Bob_Harley - Wczoraj, 00:15:46
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 01:29:35
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 06:33:46
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj 07:54:48
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 08:28:16
RE: Zatarty S38 - Dinozaur - Wczoraj, 10:22:31
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 10:47:07
RE: Zatarty S38 - Dinozaur - Wczoraj, 11:29:25
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 11:48:31
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 13:09:42
RE: Zatarty S38 - Norweski Zomowiec - Wczoraj, 13:31:43
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 14:05:26
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 22:01:47




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gnące się stopki w ogarze...
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 11:56:27
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 10
witam
Ostatni post: mic kus
Wczoraj 23:47:42
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
głowica nie dochodzi
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 23:23:44
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 70
Zatarty S38
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:01:47
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 220
Jaki stary motorower do 3...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 17:08:51
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 853
Podkładki pod cylinder De...
Ostatni post: romett1
Wczoraj 11:51:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 51
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: romek
Wczoraj 08:59:36
» Odpowiedzi: 66
» Wyświetleń: 3873
Romet Kadet M780W '88 tab...
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:51:07
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 2917
WITAM! koledzy i mam pyta...
Ostatni post: schabowy07
23-05-2025 21:13:00
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 280
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Daxeron
22-05-2025 22:48:45
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 2491
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
22-05-2025 16:47:50
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1221
Dzwonienie w silniku
Ostatni post: Dinozaur
21-05-2025 23:31:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 155
Pęknięte Magneto
Ostatni post: łogór 200
21-05-2025 19:19:54
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 312
Jak przerobić dezamet 023...
Ostatni post: romek
19-05-2025 21:57:51
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 244
Ogar 200
Ostatni post: MacRoial
19-05-2025 09:11:52
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 704

Reklama