Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zatarty S38
|
Autor |
Wiadomość |
Ambero25
Nowy

Liczba postów: 78
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Zatarty S38
(Wczoraj 06:33:46)romek napisał(a): Moim zdaniem jednak za mało oleju, choć niby fabryka robiła testy i silniki nawet na ówczesnych olejach dawały radę przy 1:40... Głównie problemem przy zmniejszaniu dawki oleju jest główka korbowodu ale jeśli miałeś na łożysku igiełkowym.. plus jak piszesz zużyty simmering który jednak tego oleju dodawał... A pasowanie cylinder-tłok jakie ?
(Wczoraj 07:54:48)Ambero25 napisał(a): (Wczoraj 06:33:46)romek napisał(a): Moim zdaniem jednak za mało oleju, choć niby fabryka robiła testy i silniki nawet na ówczesnych olejach dawały radę przy 1:40... Głównie problemem przy zmniejszaniu dawki oleju jest główka korbowodu ale jeśli miałeś na łożysku igiełkowym.. plus jak piszesz zużyty simmering który jednak tego oleju dodawał... A pasowanie cylinder-tłok jakie ?
Niejestem pewien jeszcze czy poszcza simmering ale wydaje mi sie ze jak na 1:40 tego oleju jest za duzo w komorze korbowej , pasowanie bylo takie ze jak tlok alienia wsadzilem do cylindra to delikatnie opadal ale dosyc szybko , niemialem mozliwosci tego zmierzyc dokladnie bo nie mam takich narzedzi , zamek na pierscieniach ustawilem na 0.20 , tera nie bede kombinowal z wymiana tloku na inny tylko caly komplet almotu bo widze ze to tez moglo sie do tego przyczynic .
(Wczoraj 07:54:48)Ambero25 napisał(a): (Wczoraj 06:33:46)romek napisał(a): Moim zdaniem jednak za mało oleju, choć niby fabryka robiła testy i silniki nawet na ówczesnych olejach dawały radę przy 1:40... Głównie problemem przy zmniejszaniu dawki oleju jest główka korbowodu ale jeśli miałeś na łożysku igiełkowym.. plus jak piszesz zużyty simmering który jednak tego oleju dodawał... A pasowanie cylinder-tłok jakie ?
Niejestem pewien jeszcze czy poszcza simmering ale wydaje mi sie ze jak na 1:40 tego oleju jest za duzo w komorze korbowej , pasowanie bylo takie ze jak tlok aliena wsadzilem do cylindra to delikatnie opadal ale dosyc szybko , niemialem mozliwosci tego zmierzyc dokladnie bo nie mam takich narzedzi , zamek na pierscieniach ustawilem na 0.20 , teraz nie bede kombinowal z wymiana tloka na inny tylko caly komplet almotu bo widze ze to tez moglo sie do tego przyczynic .Na chlopski rozum jezeli nawet simmering poszcza to tym bardziej nie powinno sie zatrzec bo smarowania az nadto bylo ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 08:02:56 przez Ambero25.)
|
|
Wczoraj 07:54:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj 07:54:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|