Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar po szlifie na dotarciu i problemy
Autor Wiadomość
jurecky Offline
Nowy
*


Liczba postów: 66
Imię: Jerzy
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Komar po szlifie na dotarciu i problemy
(01-11-2023 17:53:34)Norweski Zomowiec napisał(a):  Tą dwójkę wrzucasz w czasie jazdy?
Ruszasz z jedynki czy z dwójki?
Normalnie z jedynki ruszam i jakoś tam jedzie nawet ok potem rzucam 2 bieg i tylko szarpanie i gaśnie.

(01-11-2023 19:30:45)Debesta napisał(a):  Ustaw Pan zapłon to pierwsze primo. Jak jesteś pewien że zapłon ok, to regulacja gaźnika. Zmieniasz położenie iglicy i jeździsz, dowiadując się czy jest lepiej czy gorzej, aż do skutku. Nie wiem czy mi się chce pisać o tym że musisz być pewien że wszystko jest szczelne, czy korba nie krzywa, czy tłok nie puchnie i czy w ogóle odpowiedni tłok zamontowałem. Wszystko jest na forum, opcja szukaj. No chyba że komuś się chce się strzępić ryja.

Zapłon jest dobrze ustawiony - wcześniej jeździł. Sprawdziłem też go patrząc w którym momencie rozchodzą się styki i jest ciut przez maksymalnym położeniem tłoka dosłownie 0.5 cm obrotu koła magnetycznego. Szczelne bo kompresja jest duża. Ciężko kopnąć. Szlif był robiony pod tłok. Więc tutaj jest ok.

(01-11-2023 19:01:58)romek napisał(a):  To może być wszystko, iglice się ustawia doświadczalnie. Jeden będzie dobrze chodził na górnym inny na dolnym ustawieniu. I generalnie tu bym się doszukiwał źródła problemów. Plus porzadne przejrzenie zapłonu, poczytaj https://chlopcyrometowcy.pl/showthread.p...pid=586149

Ale na początek daj ta iglice oczko wyżej, jak nie to dwa, plus możesz spróbować pokręcić ta złota śrubka z boku gaźnika i patrzeć jak reaguje na gaz

Mega opis, bardzo dziękuję, przyda się.

(01-11-2023 19:01:58)romek napisał(a):  To może być wszystko, iglice się ustawia doświadczalnie. Jeden będzie dobrze chodził na górnym inny na dolnym ustawieniu. I generalnie tu bym się doszukiwał źródła problemów. Plus porzadne przejrzenie zapłonu, poczytaj https://chlopcyrometowcy.pl/showthread.p...pid=586149

Ale na początek daj ta iglice oczko wyżej, jak nie to dwa, plus możesz spróbować pokręcić ta złota śrubka z boku gaźnika i patrzeć jak reaguje na gaz

Dzięki za zainteresowanie tak zrobię.

Gaźnik płukałem, dysze przedmuchałem (byłą zatkana jedna z nich - mimo, że filtr jest na przewodzie paliwowym), dolot paliwa jest świeca mokra, iskra jest. Zapalam chwile chodzi i nagle gaśnie, czas chodzenia nie jest równy czasem dłużej czasem krócej. Zacznę od wymiany świecy na zupełnie nową. Może to świeca rozgrzeje się i dostaje przebicia. Oczywiście napiszę. Co do zapłonu to jestem pewien, że jest dobrze. Mogę oczywiście trochę przyśpieszyć go lub opóźnić do testu.

Panowie a ta mieszanka taka jak do docierania z dużą ilością oleju może to ona sprawia, że ten sprzęt nie ma aż takiej siły na docieraniu? Może zbyt dużo od niego wymagam?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023 20:53:50 przez jurecky.)
01-11-2023 20:40:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Komar po szlifie na dotarciu i problemy - jurecky - 01-11-2023 20:40:45




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Instalacja dyfuzora do KO...
Ostatni post: 1204
Wczoraj 23:11:58
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 36840
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: RometW
Wczoraj 12:43:08
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 447
Kupię tuleję rolgazu do k...
Ostatni post: tomekh
Wczoraj 12:27:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 61
blaszka odpreznika
Ostatni post: jakemdural
18-10-2025 21:56:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Cześć z Legionowa
Ostatni post: PiotrS
18-10-2025 20:28:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 93
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Lubiestaremoto
18-10-2025 18:17:42
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 333
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
18-10-2025 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 200
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
17-10-2025 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 4015
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
17-10-2025 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 138
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
17-10-2025 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 360
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 127
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
15-10-2025 17:42:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 3334
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
13-10-2025 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 196
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
13-10-2025 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 405
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
13-10-2025 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 265

Reklama