Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar po szlifie na dotarciu i problemy
Autor Wiadomość
jurecky Offline
Nowy
*


Liczba postów: 66
Imię: Jerzy
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Komar po szlifie na dotarciu i problemy
(01-11-2023 17:53:34)Norweski Zomowiec napisał(a):  Tą dwójkę wrzucasz w czasie jazdy?
Ruszasz z jedynki czy z dwójki?
Normalnie z jedynki ruszam i jakoś tam jedzie nawet ok potem rzucam 2 bieg i tylko szarpanie i gaśnie.

(01-11-2023 19:30:45)Debesta napisał(a):  Ustaw Pan zapłon to pierwsze primo. Jak jesteś pewien że zapłon ok, to regulacja gaźnika. Zmieniasz położenie iglicy i jeździsz, dowiadując się czy jest lepiej czy gorzej, aż do skutku. Nie wiem czy mi się chce pisać o tym że musisz być pewien że wszystko jest szczelne, czy korba nie krzywa, czy tłok nie puchnie i czy w ogóle odpowiedni tłok zamontowałem. Wszystko jest na forum, opcja szukaj. No chyba że komuś się chce się strzępić ryja.

Zapłon jest dobrze ustawiony - wcześniej jeździł. Sprawdziłem też go patrząc w którym momencie rozchodzą się styki i jest ciut przez maksymalnym położeniem tłoka dosłownie 0.5 cm obrotu koła magnetycznego. Szczelne bo kompresja jest duża. Ciężko kopnąć. Szlif był robiony pod tłok. Więc tutaj jest ok.

(01-11-2023 19:01:58)romek napisał(a):  To może być wszystko, iglice się ustawia doświadczalnie. Jeden będzie dobrze chodził na górnym inny na dolnym ustawieniu. I generalnie tu bym się doszukiwał źródła problemów. Plus porzadne przejrzenie zapłonu, poczytaj https://chlopcyrometowcy.pl/showthread.p...pid=586149

Ale na początek daj ta iglice oczko wyżej, jak nie to dwa, plus możesz spróbować pokręcić ta złota śrubka z boku gaźnika i patrzeć jak reaguje na gaz

Mega opis, bardzo dziękuję, przyda się.

(01-11-2023 19:01:58)romek napisał(a):  To może być wszystko, iglice się ustawia doświadczalnie. Jeden będzie dobrze chodził na górnym inny na dolnym ustawieniu. I generalnie tu bym się doszukiwał źródła problemów. Plus porzadne przejrzenie zapłonu, poczytaj https://chlopcyrometowcy.pl/showthread.p...pid=586149

Ale na początek daj ta iglice oczko wyżej, jak nie to dwa, plus możesz spróbować pokręcić ta złota śrubka z boku gaźnika i patrzeć jak reaguje na gaz

Dzięki za zainteresowanie tak zrobię.

Gaźnik płukałem, dysze przedmuchałem (byłą zatkana jedna z nich - mimo, że filtr jest na przewodzie paliwowym), dolot paliwa jest świeca mokra, iskra jest. Zapalam chwile chodzi i nagle gaśnie, czas chodzenia nie jest równy czasem dłużej czasem krócej. Zacznę od wymiany świecy na zupełnie nową. Może to świeca rozgrzeje się i dostaje przebicia. Oczywiście napiszę. Co do zapłonu to jestem pewien, że jest dobrze. Mogę oczywiście trochę przyśpieszyć go lub opóźnić do testu.

Panowie a ta mieszanka taka jak do docierania z dużą ilością oleju może to ona sprawia, że ten sprzęt nie ma aż takiej siły na docieraniu? Może zbyt dużo od niego wymagam?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023 20:53:50 przez jurecky.)
01-11-2023 20:40:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Komar po szlifie na dotarciu i problemy - jurecky - 01-11-2023 20:40:45




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czemu 14MC uchodzi za zły...
Ostatni post: kaziq
Dzisiaj 12:37:01
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 269
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
Dzisiaj 09:53:29
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 402
Zblokowany silnik
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:17:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 201
Kupię dokumenty do komara
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:12:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 56
Remont
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 22:14:06
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 2719
Ogar 200 naprawa
Ostatni post: Perkoz1984
Wczoraj 20:13:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Zlecę mały remont
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 19:50:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 202
Prostowanie napięcia 12V ...
Ostatni post: Thomassino
Wczoraj 16:10:43
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
Romet 50-t-1 1982r.
Ostatni post: Jarek_i_romet
Wczoraj 14:10:49
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 712
Odnawianie części rowerow...
Ostatni post: Karli1088
Wczoraj 00:27:35
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 24157
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 00:26:25
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 7220
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
20-08-2025 23:09:34
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 7671
Komar 2351 + wyjaśnienie ...
Ostatni post: MacRoial
20-08-2025 22:22:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 294
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: łogór 200
20-08-2025 00:46:09
» Odpowiedzi: 227
» Wyświetleń: 18105
inne gaźniki
Ostatni post: Dinozaur
19-08-2025 12:34:56
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3702

Reklama