Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaźnik GM12F starego typu
|
Autor |
Wiadomość |
Shimek
Nowy

Liczba postów: 12
Imię: Kamil
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Komar
|
Gaźnik GM12F starego typu
Cześć,
Mam problem z gaźnikiem. GM12F starego typu.
Pacjent to komar 2320, naście lat nie odpalany.
Gaźnik został rozebrany wyczyszczony, przedmuchany i złożony na nowych uszczelkach, jest szczelnie.
Dodatkowo dodam że pływak chodzi luźno.
Komar odpala, ale aby nie zgasł musi być wciskana pompka. Jaka może być przyczyna?
W komorze pływaka w stanie spoczynku jest 15mm paliwa czy to poprawna wartość?
Iglica przepustnicy jest w pozycji 2 - czyli środkowej, ale mniemam że nie ma to znaczenia w tym przypadku, bo śruba regulacyjna powinna podnieść iglice?
Ogólnie sprawa prosta, gaźnik nie podaje sam paliwa, tylko przy pomocy pompki, ale mi się pomysły skończyły. Jeśli ktoś będzie pisał aby coś sprawdzić to proszę od razu napisać jak to sprawdzić
|
|
29-03-2023 22:35:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Gaźnik GM12F starego typu - Shimek - 29-03-2023 22:35:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|