Naprawa popsutego gwintu kolanka w silnikach z cylindrem 019
|
Autor |
Wiadomość |
Maka_91
Majsterkowicz Amator

Liczba postów: 450
Imię: Mateusz
Skąd: Zachodniopomorskie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Naprawa popsutego gwintu kolanka w silnikach z cylindrem 019
Witam.
W trakcie remontu swojego 019 napotkałem na problem zużytego gwintu na cylindrze w miejscu mocowania kolanka wydechowego.
Rozmiar tego gwintu to M36 i idealnie tutaj pasuje Nakretka zużytego gwintu cylindra do Simsona. Redukcję występują w dwóch nad wymiarach. Na lekko popsuty i na popsuty gwint. Ja osobiście wziąłem ten ciaśniejszy. Po prostu te redukcję mają nieco mniejszą średnicę gwintu. Są stalowe i w momencie nakręcania nakretka nacina sobie nowy gwint na cylindrze i bardzo ciasno trzyma. Ja dodatkowo przed zakręceniem posmarowałem gwint klejem dwuskładnikowym do klejenia oeknietych bloków silnika.
Nakretka wchodziła dość ciasno i musiałem lekko jeszcze bardziej zetrzeć papierem ściernym stary gwint na cylindrze.
Wszystko trzyma idealnie, mocno i jest schludnie. Dodatkowo pasuje doskonale nakretka kolanka i uszczelka od Simsona.
Problem mam z głowy.
Polecam każdemu kto posiada cylinder z szerszym mocowaniem kolanka jak w cylindrach 019.
|
|
29-01-2023 20:08:19 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Maka_91 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Maka_91 za ten post.
Deecuu (01-29-2023), Piotrekdriver1 (01-29-2023)
|
Wiadomości w tym wątku |
Naprawa popsutego gwintu kolanka w silnikach z cylindrem 019 - Maka_91 - 29-01-2023 20:08:19
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|