29-01-2023, 20:08:19
Witam.
W trakcie remontu swojego 019 napotkałem na problem zużytego gwintu na cylindrze w miejscu mocowania kolanka wydechowego.
Rozmiar tego gwintu to M36 i idealnie tutaj pasuje Nakretka zużytego gwintu cylindra do Simsona. Redukcję występują w dwóch nad wymiarach. Na lekko popsuty i na popsuty gwint. Ja osobiście wziąłem ten ciaśniejszy. Po prostu te redukcję mają nieco mniejszą średnicę gwintu. Są stalowe i w momencie nakręcania nakretka nacina sobie nowy gwint na cylindrze i bardzo ciasno trzyma. Ja dodatkowo przed zakręceniem posmarowałem gwint klejem dwuskładnikowym do klejenia oeknietych bloków silnika.
Nakretka wchodziła dość ciasno i musiałem lekko jeszcze bardziej zetrzeć papierem ściernym stary gwint na cylindrze.
Wszystko trzyma idealnie, mocno i jest schludnie. Dodatkowo pasuje doskonale nakretka kolanka i uszczelka od Simsona.
Problem mam z głowy.
Polecam każdemu kto posiada cylinder z szerszym mocowaniem kolanka jak w cylindrach 019.
[attachment=22280][attachment=22281]
W trakcie remontu swojego 019 napotkałem na problem zużytego gwintu na cylindrze w miejscu mocowania kolanka wydechowego.
Rozmiar tego gwintu to M36 i idealnie tutaj pasuje Nakretka zużytego gwintu cylindra do Simsona. Redukcję występują w dwóch nad wymiarach. Na lekko popsuty i na popsuty gwint. Ja osobiście wziąłem ten ciaśniejszy. Po prostu te redukcję mają nieco mniejszą średnicę gwintu. Są stalowe i w momencie nakręcania nakretka nacina sobie nowy gwint na cylindrze i bardzo ciasno trzyma. Ja dodatkowo przed zakręceniem posmarowałem gwint klejem dwuskładnikowym do klejenia oeknietych bloków silnika.
Nakretka wchodziła dość ciasno i musiałem lekko jeszcze bardziej zetrzeć papierem ściernym stary gwint na cylindrze.
Wszystko trzyma idealnie, mocno i jest schludnie. Dodatkowo pasuje doskonale nakretka kolanka i uszczelka od Simsona.
Problem mam z głowy.
Polecam każdemu kto posiada cylinder z szerszym mocowaniem kolanka jak w cylindrach 019.
[attachment=22280][attachment=22281]