Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Polepszenie fabryki - tylny wahacz koła
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Polepszenie fabryki - tylny wahacz koła
Zacznijmy od tego, że te tuleje w wahaczu nie są z gumy, a z poliamidu. Druga sprawa, ta oś nie pracuje w tulejach metalowych. Po jej skreceniu dociagasz wszyobie tuleje metalowe do tulei metalowej w ramie. Tu się z tobą zgadzam, luzów być nie może. Dlatego je trzeba zrobić je nowe razem z osią, z luzem na poziomie 0.25 mm. Rowek smarujący i smarowniczki wskazane, zresztą w pierwszych modelach można je spotkać fabryczne.
Zapytasz więc jak to działa. Po skreceniu osi nakretkami z obu stron, to te tuleje metalowe pracują w tulejach PCV, a nie gumowych. Te tuleje nie mogą mieć najmniejszego luzu, najlepiej wprasowane na wcisk. Przy tak długim ramieniu wahacza będzie pracował pod amortyzatorami góra dół , ale nie na boki.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
11-12-2022 12:29:54 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Dawdzio (12-11-2022)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Polepszenie fabryki - tylny wahacz koła - joozek - 11-12-2022 12:29:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|