Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Podnóżek
Zostałem wywołany do tablicy, więc coś napisze.
M1, M2 przejściówka i M2 miały podnozki na precie kwadratowym 16x16 spawane do ramy.
M1 w celu przykręcenia samych szpilek, profil kwadratoqy 12x12 miały przyspawane specjalne trójkąty ze specjalna szpilka okrągłą fi 12 pod pedal hamulca. Od 82 roku zniknęły te trójkąty i pokazały się te noski dospawane do kwadratowego pręta 16x16. Zniknęła dodatkowa szpilka pod pedal hamulca, który osadzono razem z gumowymi podnozkami na szpilkach okrągłych fi 12. Prawy jest o 22 mm dłuższy i z dodatkową blaszka, zabezpieczeniem przed cofaniem się pedału. Te szpilki nigdy nie były spawane, a przykręcanymi do tych nosków.
Wszystkie części można kupić I Grzegorza na olx, lub w KlasykMoto, ale tylko same przykręcanymi szpilki.
Niestety, Grzegorz podniósł wszystko o 50 % i dziś komplety taki podnozek w częściach to 150, 170 zł.
Jak dobrze to pospawac pokazywałem w wątku z Pony dla Marcina ze Szczecina.
Podnóżki takie stosowano do 85, 86 roku.
Potem w modelu M3 chyba, i 301 zastosowano te na ceowniku, bardzo podobny jak w Ogarze, tyle że bez blaszki ogranicznika pedału hamulca. Do tego ten z Ogara ma obie szpilki 95 mm , więc prawy jest za krotki by dołożyć sam pedal. Otwory w innym miejscu to szczegół.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
16-03-2022 17:58:37 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
ophiel (03-16-2022)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Podnóżek - joozek - 16-03-2022 17:58:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|