Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Import silników JAWA 223 do Polski.
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,501
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Import silników JAWA 223 do Polski.
Wydaje mi się ze raczej silniki przyjeżdżały złożone, wątpię żeby dezamet je składał a w Romecie raczej wydziału silnikow nie było. Tak jak przed chwilą napisałem nie znam się na jawkach ale wiem że te silniki były,, blokowane,, przez zmianę kolanka, zwężony króciec ale czy czasem kształt wewnętrzny głowicy też nie był lekko zmieniony? Ale nawet jeśli nie, to pamiętaj też że gdy przyjaciele z południa nam wysyłali silniki to u nich motorowery wyposażone w takie już kończyły karierę wiec całkiem możliwe że np przeniesiono produkcję czy coś, i wtedy zmienił się nadlew.Zobacz co joozek napisał o amortyzatorach tylnych w Romecie niby takie same a jednak były 3 typy. Co do łożysk to najlepiej powinieneś wiedzieć bo masz Ogara który pdpobno jest dziewiczy, ale też istnieje i istniało coś takiego jak eksport
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-10-2021 21:47:44 przez romek.)
|
|
21-10-2021 21:40:49 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Import silników JAWA 223 do Polski. - romek - 21-10-2021 21:40:49
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|