Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik jawa 223
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik jawa 223
(09-09-2021 17:31:52)Bob_Harley napisał(a): Co do zebatek to przy docieraniu mysle ze 12z na przod i 55 z tylu bo 13z troche za duza mi sie wydaje
Bzdura. Po co zmieniać zębatkę specjalnie na dotarcie? Najlepiej założyć od razu 13z i mieć święty spokój. Silnik dociera się normalnie jeżdżąc, a nie bojąc się jeździć.
Cylinder możesz dać do szlifu, jeśli faktycznie jest tragiczny a chcesz nówkę, to możesz brać Almota od razu z tłokiem AK20, choć nawet jakby trafił się jakimś cudem jeszcze stary chyba AK12 to też może być. Sam na czymś takim składałem silnik i złego słowa nie powiem. Jeśli nie chcesz się bawić w "tuningi" to gaźnik możesz zostawić seryjny. Jikov może i lubi paliwo, ale jest tak toporny że nic się w nim nie psuje. Zębatki jak pisałem wyżej, przód 13z, z tyłu tak jak seryjnie.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
09-09-2021 18:03:01 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Silnik jawa 223 - Quake96 - 09-09-2021 18:03:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|