| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		dimmus 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 16 
Imię: Piotrek 
Skąd: Opole 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych 
			 
			
				Chciałem edytować poprzedniego posta, ale już się nie da. 
Wyczysciłem tłok, chyba już nie jest oryginalny i na 2-gi szlif, 
  
pościągałem pierścienie i pomierzyłem luz zamka, wychodzi 0,2mm na każdym, wygląda na to że poprzednik robił remont i długo potem nie jeździł. 
Głowica wygląda na oryginalną
  
Jest opcja sprawdzić czy cylinder też jest oryginalny? Garb jest, ale nie wiem czy to świadczy o oryginalności cylindra.
  
Wewnątrz cylinder nie wygląda najgorzej, ale jest widoczne odbicie tłoka jak stał nie ruszany. Przehonuję delikatnie gładź, wyczyszczę cylinder, głowicę i składam do końca.
 
Kartery składałem na uszczelki i taki specyfik, powinno dobrze trzymać 
  
			 
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2021 20:28:16 przez dimmus.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 04-08-2021 20:26:29 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych -  dimmus - 04-08-2021 20:26:29 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |