Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Po szlifie nadal słaby
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,849
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Po szlifie nadal słaby
Ciężko mi powiedzieć jaki mam tam moduł. Chodzi Tobie czy odblokowany? Ten cdi, który jest teraz w s38, to wcześniej był w innym silniku 017 i sprawował się dobrze. Przerzuciłem go, bo podstawa pasowała także do s38, a do 017 kupiłem następny. Wyprzedzenie sprawdzałem tylko na wolnych obrotach, bo na szybkich kreska na magneto zanikała.
Lampę mam tą
https://allegro.pl/oferta/lampa-strobosk...4f69ac7020
Wolne obroty są ok
Z tym grzaniem jest tak, że porównać z innym silnikiem 017, także na dotarciu, to 017 po przejechaniu 3km gorący jest tylko cylinder (co można jako-tako dłonią przyłożyć), a s38 po przejechaniu podobnego dystansu, to cylinder aż parzy oraz gorący jest dolny korpus silnika tzw. kartery - aż tak (co przed szlifem także miało to miejsce)
Jak wrócę do domu, to po przyspieszę dla testu zapłon oraz popuszczę linkę sprzęgła, bo czytałem na internetach, że może ciągnie sprzęgło. Więcej mi do głowy teraz nie przychodzi
|
|
29-08-2020 08:17:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|