Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Po szlifie nadal słaby
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,849
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
Po szlifie nadal słaby
Witam
Mam s38, gdzie w nim siedzi zapłon cdi oraz gaźnik dellorto
Po wsadzeniu tego wszystkiego, komar nadal się grzał i miał mało mocy - porównując go do drugiego komara, co w nim jest 017 na nowym cylindrze oraz tłoku al'mota i tym samym gaźniku dellorto. Zapłon ustawiony przez lampę teoretycznie dobrze.
Postanowiłem zrobić szlif cylindra temu s38 oraz wsadzeniu nowego tłoka almota R1. Po dostaniu cylindra z szlifu, wsadzeniu go oraz tłok almota i pierścienie także do silnika - różnica mocy jest po prostu znikoma, co wcześniej było  Wydaje mi się, że taką samą moc posiada, jak przed szlifem i silnik jest cichszy... i tyle...a po remoncie i tak powinien mieć siłę na 2 biegu ładnie się rozbujać (jak mój inny 017 na dotarciu) oraz za szybko się grzeje po krótkim odcinku jazdy.
Nie rozumiem tego Dlaczego?
Jutro próbuje zrobić mocniejsza mieszankę, ale i tak jest mocna oraz sprawdzę jeszcze raz ustawienie zapłonu, ale to tak nie powinno być
halp?
|
|
28-08-2020 21:06:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|