| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Silnik po szkiełku
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		pyrkamse 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 24 
Imię: Krzysiek 
Skąd: Gdańsk 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Silnik po szkiełku 
			 
			
				 (01-06-2020 23:22:28)Deecuu napisał(a):   (01-06-2020 22:36:39)ananas napisał(a):  Ja bym przeleciał cały silnik drobną wełną stalową, leciutko wygładzi to powierzchnię i spowoduje, że brud nie będzie się tak wżerał. Dodatkowo nada to fajny, leciutko błyszczący wygląd. 
 
Słyszałem ze wełna stalowa nadaje się do polerowania i czyszczenia chromu, jest tam jakaś gradiacja? 
Hm może to być dobre. Po szkielku lekko chropowaty jest. Jeśli chodzi o wełnę to jest tam gradacja od 4 chyba to znaczy najgrubsza do 0000 czyli polerka najdrobniejsza. Chromy można z nalotu fajnie wyskrobać na lustro. Lagi i kierownicę tak zrobiłem o Ogarze 200 moim. 
 
Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka
  
 (01-06-2020 23:52:53)kamil9480 napisał(a):  Jaka cena takiego szkiełkowania? Bo też się nad t zastanawiam. Mógłbyś podrzucić zdjęcie jak wygląda po tym silnik? 
Spoko jakoś w dzień podrzucę parę zdjęć. Za kartery, pokrywy, cylinder i głowicę i parę innych rzeczy dałem 150 zł, dwa dni roboty gościowi zajęło. Polecam, silnik jak z formy odlewniczej wygląda. Potem pokaże co i jak. 
 
Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2020 06:46:29 przez pyrkamse.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-06-2020 06:45:21 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Silnik po szkiełku -  pyrkamse - 02-06-2020 06:45:21 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |