Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opiłki w oleju przekładnowym - Ogar 200
Autor Wiadomość
Ogoros Offline
Nowy
*


Liczba postów: 12
Imię: Gregor
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Opiłki w oleju przekładnowym - Ogar 200
Witam, mam pytanie. Posiadam Ogara 200, gdzie cylinder i tłok poprzedni właściciel (starszy Pan) wymienił w jakimś ponoć profesjonalnym zakładzie. Tłok i cylinder Almot. Z tego co widziałem wymienił też popychacz sprzęgła, ale czy coś jeszcze było wewnątrz robione to wie tylko magik, który go składał. Silnik jeszcze na dotarciu, działa ok, biegi wchodzą bez zarzutu, nic nie zgrzyta, nie wyskakują... Przy okazji ogólnej odbudowy postanowiłem również wymienić wymienić olej przekładniowy w skrzyni biegów. Olej ten nie był bardzo przepracowany jednak po zlaniu na dnie zobaczyłem delikatne drobinki metalicznych opiłków (dużo ich nie było, ale jednak były). I teraz moje pytanie, czy jest to normalna rzecz zwłaszcza po remoncie silnika czy jednak zacząć już się martwić? Dodam jeszcze raz, że ze skrzynią nie było i nie ma problemu. Zrobiłem zdjęcie z bardzo bliska, gdyż te opiłki są małe, aby pokazać jak to wygląda... Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Jak dalej postępować? Pojeździć np. z 500-1000km i ponownie wymienić olej i zobaczyć czy sytuacja się powtarza?

Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam


Załączone pliki Miniatury
   
05-05-2020 22:32:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Opiłki w oleju przekładnowym - Ogar 200 - Ogoros - 05-05-2020 22:32:26




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Fearevil
Dzisiaj 08:29:10
» Odpowiedzi: 258
» Wyświetleń: 29209
Komar 2352 1984r
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 00:38:55
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 161
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 23:20:39
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 105
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 81
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
Wczoraj 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 156
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 9848
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10154
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
Wczoraj 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5331
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:35:50
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 5919
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8351
Fatalny stan techniczny R...
Ostatni post: Bob_Harley
08-11-2025 02:06:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 343
ZIF widelec
Ostatni post: romek
07-11-2025 22:53:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 187
cześć
Ostatni post: siendziaty
07-11-2025 20:52:34
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 136
Problem z światłem
Ostatni post: romek
07-11-2025 19:21:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 202
Problem ze światłami
Ostatni post: snieznykoczkodan
07-11-2025 17:31:53
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 35944

Reklama